  • Data: 2009-10-01 16:03:25
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    (...)

    > Z tym Ferrari to jakas obsesja ?

    nie rozumiesz. NA próbę odpowiedzi w czym nowy iPhone jest lepszy od
    poprzedniego telefonu, odpowiadasz ze jest lepszy od każdego z WM.
    Zupełnie nie o to mi chodziło. Olej na 10 minut cały microsoft z WM
    (BTW. Olej cały microsoft jak Sergiusz, to pogadamy inaczej) i popatrz
    jak ludzie zamieniają dobre, telefony na jeszcze lepsze ale za to
    wykorzystywane w 35%. Twój przedpiśca wymienił naprawde dużą porcje
    użytecznego softu, (choć nie do konca) z którego korzysta... 1% iPhonów?
    Dla reszty to bez znaczenia... Ważne ze telefon jest trendy. Wypadało by
    napisać "ludzie jedcie gówno bo miloiny much nie mogą sie mylić" jednak
    raz nie chce nikogo urazić, a dwa nie wszyscy właściciele iphona,
    dokonali zakupu tylko dzieki reklamie, a nie dzieki szarym komórkom

    ToMasz