  • Data: 2009-10-02 05:49:14
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:

    > nie, ale trudno zrozumieć jaki jest tego sens. PRosze nie pisać o WMach
    > tylko o sensie dotykania ekranu. Moim zdaniem da sie zrobić interfejs
    > który można będzie obsługiwac palcem. ale interfejs nie programy. tzn
    > nie programy które umożliwjają wybór jakichś opcji z pośród wielu
    > możliwości. nie wiecie o co chodzi? popatrzmy na ksiażke telefoniczną
    > która zawiera 100 wpisów. jak to rozwiazano? albo jest bajerancki
    > scrolling,

    Ow bajeracki skroling ma wybieranie po literze zaloze sie ze nie
    wiedziales o tym. Pozatym akurat kinetyczne przewijanie swoje zrodlo ma
    w pierwszym ipodzie w ktorym Jobs wymagal LATWEGO PRZEWIJANIA 1000 pozycji.

    >albo wstępny wybór z alfabetu. no tak, ale wyświetlany
    > alfabet który mozna obsługiwac kciukiem zasłania duzą częsć ekranu.

    Nie widziales iphona jak nic. Zobacz jeszcze raz

    Iphona ma po prawej stronie literki, i wiem ze w WM mozna wpisac np
    "trzy litery ze srodka imienia" i znajdzie "pasujace wpisy" tyle ze ...
    99% z gdanska nie ma tyle wpisow by wybierajac jedna literke do niego
    nie dotrzec SZYBCIEJ. Zreszta chcesz zrob ksiazke telefoniczna na
    1000osob i kaz wyszukac "Kasie Kowalska" zobaczymy kto zrobi to szybciej.

    > drogiego ekranu. tu oczywiście przodują młode konstrukcje, bo ekran
    > dotykowy jest trendi, ale im wiecej możliwości ma urządzenie tym to
    > "Trendi" staje sie bardziej uciążliwe. W przypadku częstego wybierania
    > numerów brak jakiejkolwiek klawiatury nie jest zaletą.

    Jest ... Zauwaz ze klawisze DOTYKOWE SA WIEKSZE niz fizyczne na dodatek
    moga byc dostosowane "pod osobe". Nie jest prawda wiec co mowisz ba
    wszystkie badania ergonomiczne mowia iz wyswietlana klawiatura jest
    LEPIEJ widoczna szczegolnie w nocy niz malutkie guziki podaswietlane
    nierownomiernie. Pozatym klawiatura zajmuje cenne powierchnie.

    > nie panocku. wyjdzcie na chwile z domu, chociaż na balkon, i na
    > podstawie powyższego zdania napiszcie nam tutaj, w czym iPhone przerasta
    > poprzedni model. Drugi raz już o to prosze i teraz prosze na o
    > odpowiedź na podstawie tych 3 linijek. Do JAna. weź przestań na chwile
    > myśleś o wmach, ochłoń wydrukuj sobie te 3 linijki, i zrozum ze te 3
    > linijki charakteryzują użytkownika iPhona. nie odgryzaj sie ze wmiarze
    > są tacy albo inni, wszyscy to wiedzą!

    Ale ktory poprzedni ? Nowy iphon jest dwa razy szybszy.... a nowy Touch
    Pro jest DOKLADNIE TAKI SAM WOLNY jak poprzednik przed roku. Czy to
    chciales udowodnic czy jak.

    Czym jest iphone pisalem tyle razy i nie ma sie co powtarzac. Tak nie ma
    aplikacji do "sprawdzania szybkosci turbiny w elektrowni wodnej".

    > co mozna zrobić na każdym innym dobrym sprzęcie najczęsciej bez konwersji

    Na ktorym ? Zaden WM na qualcommie nie uciagnie Divxa a tym bardziej
    H.264. Pozatym akurat nie mowimy o przydatnosci iphona dla zlodzei
    filmow z torentow. Legalne zrodla sa tylko H.264

    > Tu mnie zaskoczyłeś. mozesz coś wiecej napisać o nawigacji? Walcek
    > pęknie z zazdrości! ( albo ze śmiechu)

    Navigon, TomTom

    > i bez wygodnego interfejsu mogłeś kupić motorole a925 za 100zł i też by
    > było. Za wygodny interfejs zapłaciłeś reszte kasy, Twój wybór, ważne
    > jednak abyś to wiedział, najlepiej przed zakupem.

    A do filmow Pebtagrama Cineo za 150zł :) Popadasz w paranoje wychodzac
    z zalozenia ze jak odtwarza jako tako to wystarczy.