  • Data: 2009-09-30 17:04:37
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slaweks wrote:

    > Nie odszedł. Z miesiąc nie byłem w żadnym salonie z telefonami ale
    > jakoś wtedy nie powaliła
    > mnie wszechobecność telefonów bez klawiatury. Nie ze chowaną
    > klawiaturą,
    > której normalnie nie widać tylko wogóle bez. Natomiast zawsze
    > powalała mnie cena takiego telefonu.
    >
    > Istnieje coś takiego jak "owczy pęd". Ala ma IPhone Ola ma IPhone. Jak
    > do tego dodamy,
    > że Ala i Ola są w przedziale wieku między 10-18 lat to "owczy pęd"
    > rośnie.
    > Bo często telefon określa status społeczny głównie nastolatków.

    Miałeś kiedyś iphona w ręce?
    Ja naczytałem się kiedyś takich pierdół pisanych przez takich jak Ty, i
    kupując telefon nie brałem wogóle iphona pod uwagę.
    Za to naczytałem się ochów i achów nad omnią samsunga i już nawet chciałem
    kupić nowego z allegro.
    Na szczęscie okazało się, że jeden znajomy miał to "cudo" do sprzedania i
    mogłem się dzionek pobawić tym "cudem".
    Nic mnie w tym samsungu nie zachęciło do zakupu a z chwili na chwilę rosła
    irytacja (mimo że z winowsem sobie radzę bez problemów).

    Dwa dni później mój syn sobie kupił sobie iphona i po jednym dniu używania
    też takiego chciałem mieć i sobie kupiłem (2 m-ce temu).
    Ot, taki kaprys na urodziny.

    Tydzień temu miałem w ręce avilę samsunga. Taka sobie tandetna plastikowa
    zabawka ze słabym wyświetlaczem i ledwo czułym ekranem.
    Może, jakbym nie miał iphona, to bym widział jakieś jej zalety (oprócz
    ceny), ale niestety.

    Aha, mam 40 lat i nie szpanuję telefonem a wyrażenie "owczy pęd" nie jest o
    mnie.

    BTW 2 lata temu kupiłem w play samsunga l760 za 1 zł i twierdziłem, że nigdy
    nie kupię sobie innego telefonu niż za 1 zł :)