  • Data: 2009-09-30 18:24:36
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 20:21:07 +0200, frank drebin napisał(a):

    > na razie nie stwierdziłem

    po 2-3 miesiacach tył jest cały porysowany

    > jak wyżej (na dodatek nie słyszałem o tym)

    wpisz w google, przegrzewa się do tego stopnia, ze białe modele się wręcz
    odbarwiają z tyłu, dotyczy modelu 3GS.
    Ostatnio w tajemniczy sposób białe 3GS znikły z oferty kilku europejskich
    operatorów, tzn. na stronie jest do wyboru czarny/biały a poniżej dopisek,
    że białe są niedostępne

    > kilka(?) na pare(naście?) milionów?

    Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na terenie
    Europy.

    > przeszkadza, ale taka jest dojna polityka firmy Apple (co na szczęście da
    > się obejść).
    > Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

    ok, twoje pieniądze, twój wolny wybór :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel