  • Data: 2009-09-30 19:23:28
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    frank drebin pisze:
    (..)

    > dobrze to spuentowałeś
    > pozdrawiam

    to ja moze delikatniej, miałeś pewno nie jeden telefon, na początku
    dzwoniłeś i SMSowałeś. W którymś tam modelu z radością przyjąłeś
    możliwość zmiany dzwonka na inny niż 8 wbudowanych.
    Teraz masz iPhona który przerasta możliwościami poprzednika (chyba) wiec
    prosze napisz w czym przerasta albo jak Ty potrafisz go wykorzystać. Nie
    jestem trolem i nie szukam drugiego dna i nie próbuje Cie zdenerować.

    ToMasz