  • Data: 2009-09-30 16:45:01
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: slaweks <s...@s...cz> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 09:35, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > Klawiatura o nie !! Chcemy dotykać, głaskać, muskać !!!
    >
    > wrzesień 30th, 2009 admin Posted in Google, HTC, LG, Microsoft, Nokia,
    > Ogólnie, Samsung, Windows Mobile, iphone | Edit |http://teleklony.pl/wp/?p=331
    >
    > Pamiętam jak dziś. Gdy dwa lata temu pojawił się LG Viewty KU990 w
    > postaci całkowicie dotykowego ekranu bez klawiszy poza zielona i
    > czerwona słuchawką. Mówiłem, "za dwa lata tylko takie telefony mają
    > szanse na rekordową sprzedaż" ... wielu pukało się znacząco w głowę. No
    > jak to tak "bez klawiatury" a jak pisac SMSy? Dzisiaj mogę z satysfakcja
> [...]

    Nie odszedł. Z miesiąc nie byłem w żadnym salonie z telefonami ale
    jakoś wtedy nie powaliła
    mnie wszechobecność telefonów bez klawiatury. Nie ze chowaną
    klawiaturą,
    której normalnie nie widać tylko wogóle bez. Natomiast zawsze
    powalała mnie cena takiego telefonu.

    Istnieje coś takiego jak "owczy pęd". Ala ma IPhone Ola ma IPhone. Jak
    do tego dodamy,
    że Ala i Ola są w przedziale wieku między 10-18 lat to "owczy pęd"
    rośnie.
    Bo często telefon określa status społeczny głównie nastolatków.