  • 51. Data: 2013-11-27 16:38:23
    Temat: Re: Klawiatura czy wy?wietlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 12:53, J.F pisze:

    > Z jednego boku, ze wszystkich ?
    >
    > Te pojemnosciowe ekrany zdaje sie maja na ekranie elektrody
    > rozmieszczone sektorami.
    > Dosc duzymi i system ustala pozycje na podstawie proporcji sygnalu z
    > roznych sektorow.
    >
    > Jesli ci padl caly boczny rzad tych elektrod, to efekt moze byc
    > wlasnie taki - widac sygnal z przedostatniej linii, z ostaniej nie,
    > znaczy sie dotykamu przedostatniego sektora.
    >
    > J.

    Tylko z dwu, bocznych jak się telefon trzyma w pionie. No tak, to
    logiczne, ale trochę dziwne jest to że od razu problem wystąpił po obu
    stronach ekranu..

  • 52. Data: 2013-11-27 16:39:06
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 15:19, animka pisze:

    > U mnie jest w "Ogólne: Kalibrazja pozioma - skalibruj" .
    > Ale skoro w Twoim telefonie nie ma to juą raczej wina, niedopatrzenie
    > fabrykanta.

    No niestety, u mnie nie ma takiej opcji.
    Niedopatrzenie? Ja bym to nazwał świadomym działaniem/dywersją na
    niekorzyść użytkownika. Jest to ogólnoświatowy trend i dotyczy
    praktycznie wszystkich wyrobów. Kiedyś telewizor spokojnie wytrzymywał
    20-30 lat, silnik diesla w aucie osobowym nawet i milion kilometrów
    przebiegu - dzisiaj takie produkty wytrzymują bez awarii zaledwie czas
    gwarancji.

  • 53. Data: 2013-11-27 16:39:15
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 12:40, J.F pisze:

    > Nie Android, tylko ekran/digitizer pojemnosciowy - nie wymaga kalibracji.
    >
    > J.

    A w tym konkretnym przypadku jednak wymaga i bardzo by się przydała. ;-)

  • 54. Data: 2013-11-27 17:26:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >A w tym konkretnym przypadku jednak wymaga i bardzo by się przydała.
    >;-)

    A co to za sprzet i czy blad jest na calym ekranie, tylko im dalej od
    felernych bokow tym mniejszy ?

    Bo ja nadal sugeruje ze wiekszosc teraz ma pojemnosciowe i one nie
    wymagaja, a to u Ciebie to moze byc awaria.

    No chyba ze jakis problem w druga strone - digitizer dziala dobrze,
    ale ekran zmniejsza :-)

    J.

  • 55. Data: 2013-11-27 19:34:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l6v97k$msi$...@u...news.interia.pl

    > I mogę to przedstawić na tylko przykładzie klawiatury, tylko ten

    Czasami są testy pokazujące, czy telefon rozumie, które miejsce
    dotykamy. Niestety nie wiem, jak te testy uruchimić w Alcatelu.
    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 56. Data: 2013-11-27 19:36:10
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    W dniu 2013-11-27 15:15, animka pisze:

    > A serwis w Piasecznie naprawę uzależnia od posiadania wypełnionej karty
    > gwarancyjnej... :-(

    Z fakturą do sprzedawcy i reklamuj jako niezgodność towaru z umową. Kiedy
    kupiłeś telefon?

  • 57. Data: 2013-11-27 20:02:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-27 12:26, Użytkownik Trybun napisał:

    > Czyli raczej taki sposób odpada.

    Skoro tak uważasz. Dla mnie to jedyny realny sposób.

    > Oj, widziałem na własne oczy naprawę pikseli na ekranie LCD. I pewnie że
    > nie zawsze musi się to udać, ale gdy alternatywne działania nie są
    > możliwe to warto spróbować.

    Tyle że co brak styku jednego piksela może mieć wspólnego z
    niewłaściwym działaniem części membrany dotykowej ?
    Ale masować oczywiście możesz, i tak ten telefon jest
    prawdopodobnie do wyrzucenia.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2013-11-27 22:17:24
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    > "Trybun" l6v97k$msi$...@u...news.interia.pl

    > Czasami są testy pokazujące, czy telefon rozumie, które miejsce
    > dotykamy. Niestety nie wiem, jak te testy uruchimić w Alcatelu.

    Jest w samym telefonie taka opcja wyświetlania dotyków. W Androidzie
    4.04 jest to - menu->opcje programistyczne->pokaż kliknięcia.

  • 59. Data: 2013-11-27 22:18:30
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 19:36, Tomek pisze:

    > Z fakturą do sprzedawcy i reklamuj jako niezgodność towaru z umową.
    > Kiedy kupiłeś telefon?

    Coś zyskam na tym względem tego gdybym zareklamował u producenta?

    Na początku marca, tego roku.

  • 60. Data: 2013-11-27 22:19:28
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 20:02, RadoslawF pisze:

    > Skoro tak uważasz. Dla mnie to jedyny realny sposób.

    Dla Ciebie pewnie tak, skoro tak mówisz, natomiast ja ewidentnie nie mam
    ręki do takich robótek, no i nie przewiduję jakichś wydatków finansowych
    skoro telefon jest na gwarancji..

> [...]
    > niewłaściwym działaniem części membrany dotykowej ?
    > Ale masować oczywiście możesz, i tak ten telefon jest

    Nie wiem, naprawdę nie mam pojęcia na czym to polegało, ale widziałem
    jak facet to robił. Włączał monitor od kompa, dociskał punkty na ekranie
    zaostrzonym ołówkiem, wyłączał no i koniec końców naprawił monitor.