eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz? › Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Trybun <I...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Date: Wed, 27 Nov 2013 16:39:06 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <l753mk$5rm$3@usenet.news.interia.pl>
    References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6rrqq$9r3$1@node1.news.atman.pl>
    <l6sde6$k9k$3@usenet.news.interia.pl> <l6u16m$9o3$1@dont-email.me>
    <l6via3$215$1@node2.news.atman.pl> <l72lod$vje$3@usenet.news.interia.pl>
    <l734nb$od9$1@node1.news.atman.pl> <l74kt8$5bo$3@usenet.news.interia.pl>
    <l74v3o$irv$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-93-154-201-9.free.aero2.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1385566741 6006 93.154.201.9 (27 Nov 2013 15:39:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Nov 2013 15:39:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
    In-Reply-To: <l74v3o$irv$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051289
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-27 15:19, animka pisze:
    > W dniu 2013-11-27 12:26, Trybun pisze:
    >> W dniu 2013-11-26 22:42, animka pisze:
    >>>
    >>>> To może napisz jak to krok po kroku robiłaś taką kalibrację.
    >>>
    >>> Jest taka tarcza, pokazuje się czerwona kropka (raz tu raz tam) i
    >>> musisz dotknąć tej kropki. Jak skończy to jest komunikat, że ekran
    >>> został skalibrowany.
    >>>
    >>>
    >>
    >> Ale jak w ogóle uruchomić taką funkcję?
    >
    > U mnie jest w "Ogólne: Kalibrazja pozioma - skalibruj" .
    > Ale skoro w Twoim telefonie nie ma to juą raczej wina, niedopatrzenie
    > fabrykanta.
    >

    No niestety, u mnie nie ma takiej opcji.
    Niedopatrzenie? Ja bym to nazwał świadomym działaniem/dywersją na
    niekorzyść użytkownika. Jest to ogólnoświatowy trend i dotyczy
    praktycznie wszystkich wyrobów. Kiedyś telewizor spokojnie wytrzymywał
    20-30 lat, silnik diesla w aucie osobowym nawet i milion kilometrów
    przebiegu - dzisiaj takie produkty wytrzymują bez awarii zaledwie czas
    gwarancji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: