  • 41. Data: 2013-11-27 12:26:12
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-26 18:11, RadoslawF pisze:

    > Jest, kupić element dotykowy lub cały ekran i w domu wymienić.

    Czyli raczej taki sposób odpada.

    > Nie można samemu naprawić bad pikseli, można pomasować ekran z
    > nadzieją że tym nie zepsujesz bardziej niż jest.
    >

    > Pozdrawiam

    Oj, widziałem na własne oczy naprawę pikseli na ekranie LCD. I pewnie że
    nie zawsze musi się to udać, ale gdy alternatywne działania nie są
    możliwe to warto spróbować.

  • 42. Data: 2013-11-27 12:26:36
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-26 22:42, animka pisze:

    > Jest taka tarcza, pokazuje się czerwona kropka (raz tu raz tam) i
    > musisz dotknąć tej kropki. Jak skończy to jest komunikat, że ekran
    > został skalibrowany.

    Ale jak w ogóle uruchomić taką funkcję?

  • 43. Data: 2013-11-27 12:27:03
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-26 20:45, m4rkiz pisze:
    > "Trybun" <I...@j...pl> wrote in message
    >
    > pisze na podstawie wlasnych doswiadczen - offset czujnika polozenia
    > juz na androidzie ustawialem, chociaz chyba tylko w chinskim tablecie
    >
    > za to zaden android jakiego mialem w rece (a bedzie tego dobre 20+
    > modeli)
    > nie mial mozliwosci kalibracji dotyku na ekranie pojemnosciowym

    No i ja też nie widzę takiej funkcji w żadnym z dostępnych dla mnie
    telefonów..

  • 44. Data: 2013-11-27 12:27:39
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-26 22:43, animka pisze:

    > Ja mam Samsunga (duoz), ale nie ma androida.

    I właśnie być może tu jest pies pogrzebany - Android.

  • 45. Data: 2013-11-27 12:28:07
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-26 18:48, Tomek pisze:

    > Teraz to już przesadziłeś.

    Bez komentarza. Ja naprawdę nie mam czasu na wdawanie się w dialogi
    mające rozładowywać frustracje userów.

  • 46. Data: 2013-11-27 12:40:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    >I właśnie być może tu jest pies pogrzebany - Android.

    Nie Android, tylko ekran/digitizer pojemnosciowy - nie wymaga
    kalibracji.

    J.

  • 47. Data: 2013-11-27 12:53:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    >No i po wybraniu funkcji "pokaż dotknięcia" z menu "opcje
    >programistyczne", okazuje się że problem nie ma nic wspólnego z
    >klawiaturą. Problem dotyczy ekranu - około 3 mm przy krawędziach
    >bocznych jest obszar jakby martwy, tzn. gdy dotykam na samej krawędzi
    >to wskaźnik pokazuje że dotyk nastąpił 3mm od krawędzi.

    Z jednego boku, ze wszystkich ?

    Te pojemnosciowe ekrany zdaje sie maja na ekranie elektrody
    rozmieszczone sektorami.
    Dosc duzymi i system ustala pozycje na podstawie proporcji sygnalu z
    roznych sektorow.

    Jesli ci padl caly boczny rzad tych elektrod, to efekt moze byc
    wlasnie taki - widac sygnal z przedostatniej linii, z ostaniej nie,
    znaczy sie dotykamu przedostatniego sektora.

    J.

  • 48. Data: 2013-11-27 15:15:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-27 12:25, Trybun pisze:

    > Zadzwoniłem, no i niestety, jak się okazuje nie mam wypisanej przez
    > sprzedawcę karty gwarancyjnej.. Jutro pojadę do Konina, bo jak widzę
    > jest w nim jeszcze jeden sklep firmy Komputronik, i może w nim mi
    > wypełnią tą kartę. Przecież w sumie oba sklepy firmuje/ował ten sam
    > szyld firmy Komputronik.

    Teraz nikt nie patrzy na kartę gwarancyjną. Ważna jest faktura zakupu. a
    nie karta gwarancyjna.

    --
    animka

  • 49. Data: 2013-11-27 15:19:46
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-27 12:26, Trybun pisze:

    > Ale jak w ogóle uruchomić taką funkcję?

    U mnie jest w "Ogólne: Kalibrazja pozioma - skalibruj" .
    Ale skoro w Twoim telefonie nie ma to juą raczej wina, niedopatrzenie
    fabrykanta.

    --
    animka

  • 50. Data: 2013-11-27 16:37:11
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 15:15, animka pisze:

    > Teraz nikt nie patrzy na kartę gwarancyjną. Ważna jest faktura zakupu.
    > a nie karta gwarancyjna.

    A serwis w Piasecznie naprawę uzależnia od posiadania wypełnionej karty
    gwarancyjnej... :-(