  • 11. Data: 2013-11-24 12:00:19
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Nie, nie było żadnego upadku aparatu. Wszystko działa poprawnie, tylko
    > jest obszar wokół bocznych krawędzi ekranu na których nie działa klik..
    > Tzn działa, ale efekt owego kliku przenosi się w inne miejsce.

    > gdy dotykam na samej krawędzi to wskaźnik pokazuje że dotyk nastąpił
    > 3mm od krawędzi. No i to sprawia że małych skrajnych klawiszów
    > klawiatury nie idzie nacisnąć, aktywują się sąsiednie.

    Nie wiem czy się wyraziłem dość jasno, więc spytam jeszcze raz, ponieważ nie
    otrzymałem odpowiedzi:
    Czy w opcjach menu, czy też na innych ekranach, kliknięcie ikon powoduje ich
    zadziałanie czy raczej tych sąsiednich?
    Nie pisz mi znów o klawiaturze, bo to już pisałeś kilka razy i to wiemy.

  • 12. Data: 2013-11-24 13:16:11
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-11-2013 10:02, Trybun pisze:
> [...]
    > Klawiatura dotykowa - w układzie pionowym gdy dotykam skrajnych liter
    > np. "p" czy "q" to wyświetlają sie odpowiednio - 'o" i "w", znak do
    > cofania wprowadzonego tekstu, to wyświetla sie litera "m". W układzie
    > poziomym dotknięcie spacji powoduje nie przesunięcie kursora a
    > wyświetlenie znaków będących powyżej klawisza spacji. O co tu może
    > chodzić? Skurczył się ekran, czy co? Dodam jeszcze że sytuacja jest taka
    > sama bez względu na to jakiej klawiatury używam. Telefon nie ma nawet
    > roku, i był dość mało używany. Także trzykrotny reset do ustawień

    zainstaluj jakas inna klawiature, np Hacker's. ale ja bym obstawial
    padniety digitizer.

  • 13. Data: 2013-11-24 15:27:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-24 09:27, Użytkownik Trybun napisał:

    > No i po wybraniu funkcji "pokaż dotknięcia" z menu "opcje
    > programistyczne", okazuje się że problem nie ma nic wspólnego z
    > klawiaturą. Problem dotyczy ekranu - około 3 mm przy krawędziach
    > bocznych jest obszar jakby martwy, tzn. gdy dotykam na samej krawędzi to
    > wskaźnik pokazuje że dotyk nastąpił 3mm od krawędzi. No i to sprawia że
    > małych skrajnych klawiszów klawiatury nie idzie nacisnąć, aktywują się
    > sąsiednie. Krawędzie ekranu na górze i dole funkcjonują poprawnie.

    Uwalona funkcja dotyku. Jak na gwarancji to serwis, jak po gwarancji
    to telefon do serwisu ile będzie kosztowała wymiana ekranu lub elementu
    dotykowego. A potem decyzja co bardziej opłacalne naprawa czy zakup
    nowego.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-11-24 17:47:41
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-11-23 18:11, Trybun pisze:

    > W telefonie chyba nie ma możliwości kalibrowania ekranu, czy też
    > wirtualnej klawiatury, przynajmniej nie ma takich programów do
    > kalibracji w Google Play.

    mój ojciec ma jakias tania NOkie i tam jest kalibracja ekranu, ale to
    ekran rezystywny.

    --
    @foe_pl

  • 15. Data: 2013-11-25 00:13:16
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Trybun" <I...@j...pl> wrote in message
    > Nie ma niestety takiej opcji w moim telefonie.:-(

    raczej nie ma w zadnym wspolczesnym telefonie, bede zgadywal ze tak
    naprawde chodzi jej o kalibracje czujnika polozenia\wychylenia

    --
    http://db.org.pl/

  • 16. Data: 2013-11-25 01:54:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-24 09:30, Trybun pisze:

    > Nie ma niestety takiej opcji w moim telefonie.:-(

    A jaki masz telefon? Chyba w każdym powinna być taka lub inaczej
    sformułowana opcja.

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-11-25 01:58:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-25 00:13, m4rkiz pisze:
    > "Trybun" <I...@j...pl> wrote in message
    >
    > raczej nie ma w zadnym wspolczesnym telefonie, bede zgadywal ze tak
    > naprawde chodzi jej o kalibracje czujnika polozenia\wychylenia
    Nie wiem czy czujnika wychylenia. Klawiaturę mi naprawiło jak naciskałam
    na jedną literę, a wyskakiwała inna. Pomogła kalibracja ekranu,

    --
    animka

  • 18. Data: 2013-11-25 11:34:07
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-24 17:47, the_foe pisze:

    > mój ojciec ma jakias tania NOkie i tam jest kalibracja ekranu, ale to
    > ekran rezystywny.

    W nawigacji GoClever (Windows) także jest funkcja kalibracji ekranu. Ale
    chyba nie ma czegoś takiego w urządzeniach z Androidem.

  • 19. Data: 2013-11-25 11:36:36
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-24 12:00, Tomek pisze:

> [...]
    > powoduje ich zadziałanie czy raczej tych sąsiednich?
    > Nie pisz mi znów o klawiaturze, bo to już pisałeś kilka razy i to wiemy.

    No tak szczerze - bardzo niejasno sie wyraziłeś.. Nie rozumiem np.
    pojęcia "inne ekrany". Ale mniejsza z tym, wszystkie ikony, wszystkie
    ekrany działają tak samo, tzn. gdy ikona jest wielkości powyżej 3mm,
    albo jest mniejsza, ale nie jest umieszczona przy samej pionowej
    krawędzi ekranu to klik uruchamia ją.
    I mogę to przedstawić na tylko przykładzie klawiatury, tylko ten
    program ma tak małe ikonki (klawisze) które mogą się zmieścić w tym 3mm
    pasku przy krawędzi ekranu. Tylko na niej można zobaczyć fizycznie że
    coś jest nie tak.

  • 20. Data: 2013-11-25 11:41:42
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-24 15:27, RadoslawF pisze:

> [...]
    > to telefon do serwisu ile będzie kosztowała wymiana ekranu lub elementu
    > dotykowego. A potem decyzja co bardziej opłacalne naprawa czy zakup

    Od razu w dwu miejscach, i na całych długościach ekranu? A nie byłoby
    jakiegoś domowego sposobu na samodzielne usunięcie tej wady? Bo np. w
    ekranach LCD można samemu naprawić uszkodzone piksele. Telefon jest co
    prawda na gwarancji, ale sklepu w którym go kupowałem już nie ma.