  • Data: 2010-10-06 13:01:29
    Temat: Re: Klasyfikacja wydajności komputera.
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-10-06, o godz. 14:25:49
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał(a):

    > Jak się to ma do akumulatorów? Ano jakoś się ma.
    > Proponujesz mi, abym sprawdził na WWW, jakie Ty masz akumulatory? :)

    Podałem w poście laptopów. To wystarczy byś sprawdził jakie mają
    akumulatory. Ja nie mam po prostu takiej potrzeby.

    > Naszego wojska wiele Bułgarzy nie internowali w 1939 roku. :)
    > (a o tę nieznajomość jestem posądzany -- oczywiście nie ja
    > twierdziłem, że Bułgarzy internowali nasz wojsko jesienią 1939 roku,
    > ale Maciek Babcia Dobosz tak twierdzi, nie podając, jakie to wojska
    > -- **być może** nawet jakiś lotnik polski tam wówczas doleciał)

    Dalej NTG:

    Nie przekręcaj moich postów. To że Ty nie miałeś pojęcia o internowaniu
    Polaków w Bułgarii, Jugosławii, na Łotwie i w Estonii w 1939 roku i to
    że nie graniczyliśmy z tymi krajami nie powoduje że nie internowano tam
    polskich obywateli i żołnierzy. Jeśli nie przeczytałeś mojego maila to
    zacytuję jeszce raz:

    "Internowanych na Łotwie było około półtora
    tysiąca ale większość miała swobodę poruszania się i udało im się
    uniknąć aresztowania. Nie wiadomo ile trafiło z Estonii ale szacuje się
    na kilkanaście-kilkadziesiąt osób"

    Dodatkowo napisze Ci że Polacy byli też internowani w Szwecji,
    Szwajcarii, Hiszpanii i Włoszech mimo że do tych krajów (poza Szwecją
    może) mieliśmy ciut dalej.

    Zanim napiszesz kolejny elaborat nie na temat grupy może zerknij wpierw
    krytycznie chociażby na to co sam napisałeś o szkoleniu Niemców za
    Hitlera w ZSRR - prostowałem Ci już to że po dojściu do władzy skończył
    likwidację tych osrodków.

    Z mojej strony EOT

    Zdrówko