  • Data: 2010-10-06 13:38:28
    Temat: Re: Klasyfikacja wydajności komputera.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek Babcia Dobosz" 20101006150129.5febb70b@babcia-workstation

    : Nie przekręcaj moich postów. To że Ty nie miałeś pojęcia o internowaniu
    : Polaków w Bułgarii, Jugosławii, na Łotwie i w Estonii w 1939 roku i to
    : że nie graniczyliśmy z tymi krajami

    Z Łotwą graniczyliśmy.

    : Zanim napiszesz kolejny elaborat nie na temat grupy może zerknij wpierw
    : krytycznie chociażby na to co sam napisałeś o szkoleniu Niemców za
    : Hitlera w ZSRR - prostowałem Ci już to że po dojściu do władzy skończył
    : likwidację tych osrodków.

    Tam, gdzie nie można dyskutować (na przykład ogłoszenie wiadomego dogmatu)
    [ja] pokazuję Ci Twoje błędy. (ale Ty i tak bronisz się) Punkt po punkcie
    mogę wykazać, że albo nie umiesz zapisać tego, co myślisz (w co wątpię)
    albo nie masz pojęcia o Kościołach i o historii. :)

    Dobrym pytaniem jest -- co to wg Ciebie Kościół Unicki? :)
    (podchwytliwie należałoby poprosić o strukturę tego Kościoła;
    nie 'takiego Kościoła', ale 'tego akurat Kościoła')

    -=-

    To, że Ty mi coś piszesz, nie jest tożsame z tym, że tak było. :)
    Nie masz ,,głosu sprawczego''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'