  • Data: 2010-10-06 14:33:52
    Temat: Re: Klasyfikacja wydajności komputera.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek Babcia Dobosz" 20101006161143.1791b103@babcia-workstation

    [..]

    : Podobnie odnośnei dogamtu nieomylności papieża nie raczyłeś zwrócić
    : uwagi z z kontekstu dyskusji chodziło o unitów. Ty to w jakiś posób -
    : nie mam pojecia właściwie dlaczego bo ja nic takiego nei twierdziłem -
    : rozciagasz na całość chrześcijan uznjacych Rzym i papieża.

    Oto dosłowny cytat (uzupełniony przez 'MBD>' dla jasności -- aby
    było widać, że to Twoje słowa) z Twego m@ila do mnie:

    MBD> Oczywiście - głównym dogmatem który przyjeto na Unii Brzeskiej jest
    MBD> dogmat nieomylności papieża w sprawach wiary.

    Punkt po punkcie mogę tak wytykać Ci głupotę, ale żal na to czasu.
    Słowo dogmat występuje rzadko, więc i szukać m@ila z tym słowem łatwo. :)

    W czasie przyjmowania dogmatów na Unii Brzeskiej po prostu tego dogmatu jeszcze nie
    było. :)
    (wg Ciebie przyjęto tam wtedy dogmat, który zaistniał w świecie niemal 300 lat po tym
    przyjęciu)

    Nic dodać i nic ująć. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'