  • Data: 2010-10-06 14:11:43
    Temat: Re: Klasyfikacja wydajności komputera.
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-10-06, o godz. 15:45:01
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał(a):

    Mimo EOT bo to NTG muszę zareagować.

    > "Maciek Babcia Dobosz" 20101006150129.5febb70b@babcia-workstation
    >
    > : Nie przekręcaj moich postów. To że Ty nie miałeś pojęcia o
    > internowaniu : Polaków w Bułgarii, Jugosławii, na Łotwie i w Estonii
    > w 1939 roku
    >
    > Pisałeś nie o internowaniu tam w 1939 roku Polaków w ogóle,
    > ale o internowaniu tam w tym czasie oddziałów wojska polskiego.

    Zacytuję naszą wymianę maili w tej kwestii ilości inetrnowanych w
    poszczególnych krajach:

    +++++++++
    Ty:

    Ja:

    > : Około 4,5 tysiąca z Litwy wobec około tysiąca z Łotwy. Internowanych
    > : na Łotwie było około półtora tysiąca ale większość miała swobodę
    > : poruszania się i udało im się uniknąć aresztowania. Nie wiadomo ile
    > : trafiło z Estonii ale szacuje się na kilkanaście-kilkadziesiąt osób.

    Ponownie Ty:

    > Mam inne dane, ale może mam złe -- albo źle pamiętam.
    > Estonia nie sąsiadowała z Polską. :)

    I ponownie ja:

    Bułgaria też nie a znalazło się tam sporo polskich uchodźców i
    inetrnowanych. Podobnie jak w Jugosławii. A pierwszym internowanym w
    Estonii był dowódca ORP Orzeł komandor Henryk Kłoczkowski który z
    internowania u Estończyków trafił do ZSRR i poprzez armię Andersa na
    przełomie 1941/1942 znalazł się w Wielkiej Brytanii.

    +++++++++

    Jeśłi widzisz gdzieś tutaj - a przeczytaj dobrze - pisanie o oddziałach
    wojska to prosze byś to wyraźnei wskazał.

    Podobnie odnośnei dogamtu nieomylności papieża nie raczyłeś zwrócić
    uwagi z z kontekstu dyskusji chodziło o unitów. Ty to w jakiś posób -
    nie mam pojecia właściwie dlaczego bo ja nic takiego nei twierdziłem -
    rozciagasz na całość chrześcijan uznjacych Rzym i papieża.

    Zdrówko

    P.S. Czytaczy grupy przepraszam ale musiałem zareagować. Teraz już
    naprawdę EOT bo może ja po prostu nie rozumiem kwiecistego stylu
    wypowiedzi mojego dyskutanta.