  • 1. Data: 2015-10-23 21:13:25
    Temat: Klasa polityczna
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    To już chyba ostatnia wpadka :)
    http://www.fakt.pl/polska/zatrzymana-pijana-minister
    -chciala-niskich-kar-dla-pijakow,artykuly,586176.htm
    http://tinyurl.com/p3hp6vu

  • 2. Data: 2015-10-23 21:26:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wstrętna prowokacja. PO podpuscilo policje żeby sprawdziła autobus PISu. To pisowcy
    upili panią minister i zawiadomili policje.

  • 3. Data: 2015-10-23 22:52:00
    Temat: Re: Klasa polityczna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > To już chyba ostatnia wpadka :)
    > http://www.fakt.pl/polska/zatrzymana-pijana-minister
    -chciala-niskich-ka
    > r-dla-pijakow,artykuly,586176.html http://tinyurl.com/p3hp6vu

    Nie rozumiem, jakie widzisz powiazanie miedzy pijaną minister za kierownicą
    samochodu a słusznymi uwagami co do karania *rowerzystów* po kieliszku...

  • 4. Data: 2015-10-23 23:24:13
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 23.10.2015 o 22:52, Budzik pisze:
> [...]
    > samochodu a słusznymi uwagami co do karania *rowerzystów* po kieliszku...

    N, powiązanie jest dosyć proste. Alkoholiczka wspiera alkoholików :)

  • 5. Data: 2015-10-26 01:16:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Oct 2015 23:24:13 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > N, powiązanie jest dosyć proste. Alkoholiczka wspiera alkoholików :)

    Ale zarzuty pismakow dziwne. W tym przypadku nie ma rozbieznosci
    pomiedzy dzialaniami publicznymi i prywatnymi :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-10-26 10:04:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > N, powiązanie jest dosyć proste. Alkoholiczka wspiera alkoholików :)

    może najpierw się doucz kto to jest alkoholik

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-10-26 19:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > może najpierw się doucz kto to jest alkoholik

    On to wszystko w formie zartu pisał.