    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Date: Sun, 12 Dec 2010 18:41:51 +0000

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:28:08 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Twierdzisz, ze jakos jest kiepska? Na jakiej podstawie? Chcialbym
    > zobaczyc jak wyglada zwykly telefon po 2 latach uzywania. Moj stary ip3g
    > nie mial nawet porysowanego wyswietlacza, a nie oszczedzalem go.

    Nieee.. wyświetlacze są niezłe. Za to plastikowy tył rysuje się koncertowo.
    Tak samo jak szklane tyły w IP4
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=949832
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=985869
    http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=25
    09426
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1010762
    itp...
    zauważ, że to są fora fanów apple... nawet nie musiałem szukać u
    przeciwników.

    > A to skad wyjales? Miales ten telefon w ogole w rece? Mam ci nagrac film
    > i pokazac jak to sie robi?

    mam go w ręce prawie codziennie. I bardzo długo można było skasować
    wyłącznie wszystkie wiadomości na raz. Bo tak.

    > To ciekawe co mowisz. Mam jakis czas ip4 bez zadnego kondona i zasiegu
    > nie traci mimo sciskania.

    dotknij go po lewej stronie tam gdzie jest łączenie metalowych elementów
    boku. Dokładnie w miejscu gdzie zazwyczaj jest dłoń podczas rozmowy.
    Aha - trzeba było to napisać do Apple wcześniej, zaoszczędziliby setki
    tysiące dolarów na dawaniu ludziom darmowych kondonów.

    > ???

    Jakie użyteczne informacje masz na ekranie iPhone bez odpalania aplikacji
    nie licząc godziny?
    Masz może listę najbliższych spotkań? Albo listę zadań do wykonania na
    dziś? Moze pokazuje ci aktualną pogodę? Jakby Ci to powiedzieć - to jest
    jakby standard użytecznego UI. I intuicyjnego.
    Dopiero jak ktoś potrzebuje więcej informacji niż te najwazniejsze, sięga
    do menu i odpala dodatkową aplikację. U Apple to jest postawione na głowie,
    stąd też w Cydii jest tyle aplikacji modyfikujących główny ekran iPhone,
    łącznie z małpowaniem Sense.

    > ROTFL! Ja za moj telefon dalem mniej niz 100zl. Nie wiedzialem, ze w
    > Polsce takie tanie auta sa!

    O.... gdzie są takie tanie? Sam bym chętnie kupił z pięć od ręki. Nie był
    lekko pokrwawiony? Bo gdzie bym nie patrzał, to czwórki się od 3000 zł w
    górę zaczynają, łącznie z tym, że dostarczałem kilku osobom zza granicy, z
    pocałowaniem ręki. Tyle zachodu się zmarnowało, no gdzie są?

    > Jestes hipokryta.

    o... rzeczowy argument.. brawo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka