  • Data: 2010-12-12 19:22:29
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:19:31 +0100, neoniusz napisał(a):

    > W Erze.
    > Tylko ja mam tam kilkadziesiat aktywacji.

    100 zł plus kilkadziesiąt aktywacji przez dwa lata to jest tanio? Za tyle
    można NOWY samochód kupić. CBDU.
    Daruj sobie takie argumenty, są żenujące. Tylko jakiś niedorozwinięty
    szczeniak wierzy jeszcze, że jest coś takiego jak darmowy obiad.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński