  • Data: 2010-12-12 18:53:36
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:40:40 +0100, atm napisał(a):

    > Wiem, najlepiej sprawdzi sie tutaj poniemiecki bunkier - solidny,
    > wytrzymaly a design wielu osobom tez przypadnie do gustu.

    wolę już bunkier od czegoś tak wyrafinowanego jak np. to:
    http://bryla.gazetadom.pl/bryla/1,85299,8671507,Najb
    rzydszy_i_najbardziej_tajemniczy_dom_w_Polsce.html

    > Nie wspominalem o cenie a o dostepnosci w jednym miejscu. Gdyby chodzilo
    > mi o cene zasugerowalbym zbieranie makulatury z Lidla, Biedronki itp

    W jednym miejscu? Proszę bardzo, drugi link, czyli Amazon zawiera w
    zasadzie każdą możliwą muzykę. Nie dosć, że zapłacisz połowę ceny, to
    dostaniesz jeszcze elegancko zapakowane płyty, z tekstami i róznymi
    informacjami.

    > Nie wspomnialem, ze najwyzszej a wysokiej, podaj prosze przyklad
    > porownywalnej jakosci poza N8, ktora tutaj wyraznie wyskakuje poza
    > konkurencje.

    Nokia 8800, E71, E51, E90
    HTC HD2/Desire HD

    > Swiadczy tez o tym, ze to co Stefan chcial dobrze zrobic - zrobil.
    > User expirience jest nieporownywalnie wyzsze niz chcoby w Nokiach.

    to ja dziękuję, już w E71 jest lepsze. Przynajmniej widzę na głównym
    ekranie najważniejsze informacje.

    > No wlasnie chyba nie, bo ten tutaj nie ma "Search"
    > http://www.android.com/

    W wielu innych miejscach tez nie ma Search, i co z tego? W Markecie jest
    wyszukiwanie.

    > Sam wspominales w innym watku, ze cena iP4 nie rozni sie znaczaco od
    > innych urzadzen o podobnych parametrach:

    Nexus S ma akurat sporo lepsze parametry.

    > Mow co chcesz, na ludzi to dziala. Podobnie gdy ktos sobie kupi Porsche
    > zamiast czagos bardziej praktycznego w podobnej cenie.

    tak, wiem, różne dziwne rzeczy działały na stada ludzi, co skutkowało
    faszyzmem, komunizmem.
    Ludzie masowo żrą margarynę która im szkodzi, wędliny z trocin, ale za to
    bez mięsa i rózne inne dziwne rzeczy. Znasz powiedzenie o miliardach much
    które nie mogą się mylić?

    > Niewiele sie pomylilem zakladajac, ze Twoje odpowiedzi sa rzetelne.
    > Przyjales tez swoj punkt widzenia jako jedyny sluszny zas w wielu
    > dziedzinach nie da sie tego zastosowac. Wiele osob woli miec iP bez
    > mozliwosci skasowania pojedynczego smsa niz inny super wypasiony
    > telefon, ktory nie dostarczy im tyle frajdy z uzytkowania. Znajomi,
    > ktorzy uzywaja ten sprzet sa zadowoleni pomimo tego, ze wczesniej
    > korzystali z innych telefonow. Oczywiscie mozesz stwierdzic, ze oni
    > rowniez sa na poziomie Strybyszewskiego jak ja.

    Świetnie. Z tego się nawet daje nieźle żyć. Bo większość idiotów którzy
    nawet godziny w mikofalówce nie umie zaprogramować kupiłoby dumbphone albo
    (potrzebując więcej) blackberry które jest programowane przez sprzedawcę
    (prywatni) albo zdalnie przez dział IT (biznesowi).
    A późnie jest "ratunku" jak trzeba to podpiąć do maila czy exchange.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak