  • Data: 2009-06-15 07:51:46
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.06.2009 Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    napisał/a:
    > W poniedziałek 15 czerwiec 2009 03:15, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > To chyba będzie wyparcie i zaprzeczenie :-)

    > A to racjonalizacja ;-)

    > Przebłysk rozsądku? ;-)
    >
    > Chłopie, daj na luz, każdy ogląda to co lubi, dla mnie Cyfra nie ma jakichś
    > szczególnych zalet - a gdyby miała, to płaciłbym abonament bez najmniejszego
    > żalu i szkoda by mi było marnować czas na szukanie jakichś "promocji" :-)

    Wiesz, jak mu szkoda równowartości 3 paczek fajek na miesiąc na tv dla siebie i
    dla rodziny to tak sie kombinuje. Bez przesady ale 30-40zł to nie są pieniądze
    które się ogląda z 2 stron, szczególnie gdy sprawiają przyjemność Tobie czy
    rodzinie.
    W Macdonalds się na raz wydaje więcej, w restauracji wielokrotność, więc nie
    wiem o co kaman. Szkoda mi czasu na wertowanie netu czy podpisywanie
    umów/rezygnacji za oszczędności na takim poziomie - to nie są oszczędności -
    to strata czasu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***