  • Data: 2009-06-15 11:48:10
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Pod warunkiem że w tym czasie zmarnowanym na znaczki nie zarobię po prostu
    > na kolejny tv już teraz.

    Gratuluję jeśli w czasie 1 minuty trzy razy w roku (na przykład) jesteś w
    stanie zarobić na telewizor.
    Też bym tak chciał.

    >No i czy te oszczędności sięgają 30zł/mc (bo pewnie
    > je sporo przeszacowałem

    Nie przeszacowałeś.
    Tyle sięgają moje oszczędności na promocjach Cyfry.
    Plus oszczędności na abonamencie N w wysokości 100%. ;-)

    >, a często polegaja na tym że masz 3mc za 0zł a później
    > płać więcej niż być może planowałeś, ale przez te 3mc masz full pakiet
    > czyli
    > kiepska marchewka).

    Pomyliło Ci się z "promocjami" w N, gdzie takie jazdy są konieczne.
    Ja po prostu kupuję w Cyfrze to co mnie interesuje, tyle że za połowę ceny w
    okresie promocyjnym.

    > Co tydzień

    Kwartał ma tydzień?
    Czy bredzisz bez ładu i składu o czymś o czym nie masz pojęcia, bo Ci się
    doczytać nie chciało?

    >podpisujesz umowę "przy okazji zakupów" - fajne, ostatnio podpisywałeś
    > przez internet, coś się we własnych faktach plączesz.

    Kłamiesz.
    To że Ty czytać nie umiesz, to tylko Twój problem.

    Cytuję:
[...]

    Gdzie tam widzisz że ja coś podpisywałem przez net?

    > ps. jak kupujesz tylko kartę to gdzieś w rozrachunku pogubiłeś kilka stów
    > na
    > tuner - plus kilka stów jak się zrypie, lub wprowadzą nowe
    > kodowanie/kompresje whatever.

    Nic nie pogubiłem.
    Po prostu raz zainwestowałem w sprzęt.
    HTPC.
    Reszta to soft.
    Na kilka lat na pewno bez zakupu tunera wystarczy.

    > Dobry tuner kosztuje więcej niż roczne abo wielu pakietów cyfrowych, po
    > roku
    > ciut oszczędzisz (choć oferta z/bez tunera nie pozwala na wielkie
    > oszczędności),

    Oferta bez tunera kosztuje dokładnie tyle samo co z tunerem.

    > po 2 latach każda awaria to wydatki, zmiana technologii to kolejne
    > wydatki -

    Tak - np. 100 zł za tuner dvb-t.
    A dzięki niemu oszczędzam te kilkadziesiąt zł miesięcznie.

    > po 3 latach tuner można odstawić na śmietnik (albo zapłacić za utylizację)

    Niby dlaczego?