  • Data: 2009-06-15 11:31:23
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.06.2009 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrnh3c9kg.vi6.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Telewizor żyje z 10 lat.
    > 30*12*10=3600
    >
    > Czyli oszczędzisz na kolejny.
    > Jak się uprzesz, to nic Cię to nie kosztuje, no może poza znaczkami Poczty
    > Polskiej, bo kartę mogą przysłać do domu.

    Pod warunkiem że w tym czasie zmarnowanym na znaczki nie zarobię po prostu
    na kolejny tv już teraz. No i czy te oszczędności sięgają 30zł/mc (bo pewnie
    je sporo przeszacowałem, a często polegaja na tym że masz 3mc za 0zł a później
    płać więcej niż być może planowałeś, ale przez te 3mc masz full pakiet czyli
    kiepska marchewka).

    > Ja osobiście idę kupić Cyfrę przy okazji zakupów w hipermarkecie, które i
    > tak robię co tydzień.

    Co tydzień podpisujesz umowę "przy okazji zakupów" - fajne, ostatnio podpisywałeś
    przez internet, coś się we własnych faktach plączesz.

    ps. jak kupujesz tylko kartę to gdzieś w rozrachunku pogubiłeś kilka stów na
    tuner - plus kilka stów jak się zrypie, lub wprowadzą nowe kodowanie/kompresje
    whatever.
    Dobry tuner kosztuje więcej niż roczne abo wielu pakietów cyfrowych, po roku
    ciut oszczędzisz (choć oferta z/bez tunera nie pozwala na wielkie oszczędności),
    po 2 latach każda awaria to wydatki, zmiana technologii to kolejne wydatki -
    po 3 latach tuner można odstawić na śmietnik (albo zapłacić za utylizację)
    - fajne oszczędności.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***