  • Data: 2009-06-15 10:52:44
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnh3c8nc.del.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Skoro tu rozmawiasz, to chyba dlatego że z tv korzystasz, a to chyba
    > oznacza
    > że oglądasz dla przyjemności, więc?

    No i dlatego płacę tylko za to co chcę oglądać, wcześniej starannie
    analizując oferty.
    Nie trafia więc do mnie argument "30-40 zł to mogę płacić za cokolwiek,
    nawet jak nic w tym nie da się oglądać".

    > Kasa to nie tylko złotówki, to również czas, imo zmarnowany na latanie z
    > promocji na promocję

    Pomylił Ci się chyba zakup platformy z hipermarketem.
    Promocje to sobie można w necie sprawdzić, trwa to kilkanaście sekund.

    > i kombinowanie, wymiany tunerów, cudowanie,

    To faktycznie byłoby bez sensu, ja biorę same karty.

    > Pewnie
    > dla wielu 30zł to dużo, ale jak rozmawiamy o telewizorach hd, tunerach
    > za >1000zł, blueray itd to te pieniądze są nie warte kombinatoryki.

    Za ten czas w którym chcesz płacić to dodatkowe 30 zł za nic, to zapłacisz
    więcej niż za blueray czy tv.
    Więc jest nad czym się zastanawiać.

    > Biorę też za porówanie wydatki na inne rozrywki (choćby wspomniane wyjście
    > do
    > restauracji), to akurat tv jest taniutka.

    Ale jeść musisz, płacić za coś, czego nie oglądasz nie.
    Dla mnei to różnica zasadnicza.

    > Większe pieniądze wydaje się na głupoty.

    Zgadza się.
    Ale warto z sensem.

    > Tu głupotą jest oszczędność 30zł

    Głupotą jest rozrzutność a nie oszczędność.

    >I to jeszcze robisz to dla
    > jakiegoś filmowego C+

    ROTFL !!!!
    Kto Ci takich głupot naopowiadał?