  • Data: 2009-06-15 06:28:49
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Więc chiałbym wiedzieć co powoduje, po co ludzie to kupują?
    > Część dla ruskich filmów, ale reszta?

    Myślę, że z tego dałoby się zrobić doktorat ;-)
    Przypuszczam, że każdy ma swój powód, który dla 99% pozostałych ludzi, w
    tym również klientów tego samego operatora, będzie bzdurny. Być może
    nawet nie każdy zdaje sobie sprawę, dlaczego jest klientem tego a nie
    innego operatora. Jest to zapewne kwestia gustu, jedni wolą oglądać
    "obraz kontrolny w HD", inni wolą ciekawsze programy - ktoś filmy,
    choćby i "odgrzewane kotlety", ktoś sport itp. - w różnej
    rozdzielczości, co zależy i od potrzeb i od możliwości. Pewne ta
    dyskusja wyglądałaby inaczej, gdyby każdego było stać na HD i
    7136217352173-calowy telewizor, ale tak nie jest, więc część mówi, że
    nie potrzebuje HD, bo albo nie ma skąd odebrać, albo nie ma na czym
    oglądać, albo jedno i drugie.
    Pozdrawiam,

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *