  • Data: 2009-06-14 22:35:01
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:

    > To że ma najwięcej kanałów HD nie powoduje jeszcze że jest świetna,

    Otóż to.
    W ogóle nic nie powoduje.
    Więc chiałbym wiedzieć co powoduje, po co ludzie to kupują?
    Część dla ruskich filmów, ale reszta?

    > Natomiast wydaje mi się, że Ty nieco zbyt ... emocjonalnie podchodzisz do
    > kwestii wyboru dostawcy TV. Może byłbyś nieco mniej zestresowany

    Nie jestem zestresowany, a wręcz przeciwnie.
    Stresować to bym się mógł, gdyby ktoś doił ze mnie kasę za coś, czego i tak
    nie oglądam.
    Może wtedy musiałbym w durny sposób tłumaczyć swoje przepłacanie na
    grupach....