  • Data: 2011-08-19 12:36:35
    Temat: Re: Kilka nowych "smashy" [VID]
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 19 Aug 2011 11:46:13 +0200, J.F

    > A faktycznie - sprytnie zasloniete slupem.
    > Ale stoi po prawej - czy jest powtorzone po lewej ?

    Nie musi być powtórzony. Ten z prawej strony jezdni dotyczy wszystkich
    pasów, także skrajnego lewego. Mimo wszystko jest powtórzony po lewej
    stronie, przy zjeździe i jest doskonale widoczny. Wiem, bo w drugą stronę
    też jeżdżę. Dokładnie tym kierunku jak osobówka z poprzecznej.

    > No popatrz - jakby tak delikwent poczekal az ta cysterna zjedzie ze
    > skrzyzowania, a wczesniej ta cysterna poczekala az ciezarowka
    > zjedzie - to jaka bylaby przepustowosc

    Do ciężarówek nic nie mam. Jak widać cysterna zwinęła się nie blokując
    nikomu ruchu. To są duże pojazdy, trzeba im dawać więcej fory, zwłaszcza na
    rondach. Natomiast cepa w osobówce nic nie usprawiedliwia.

    > - dwa pojazdy na zmiane ? To korek bylby od Tatr do Baltyku :-)
    > Zreszta sam wjechales gdy jeszcze nie miales pewnosci
    > - czy da sie zjechac czy nie :-)

    Zauważ, że ruszyłem sporo później niż mogłem :P (dzięki temu prawdopodobnie
    nie trafił mnie ten jEOP), szcując czy ciężarówki się złamią i zjadą. Zanim
    wjechałem na prostopadły tor ruchu dla innego kierunku, miałem już wolny
    pas, a przynajmniej możliwość ucieczki po lewej jakby się "coś" wydarzyło.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player