  • Data: 2011-08-19 13:16:48
    Temat: Re: Kilka nowych "smashy" [VID]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" napisał w
    >Fri, 19 Aug 2011 11:46:13 +0200, J.F

    >Nie musi być powtórzony. Ten z prawej strony jezdni dotyczy
    >wszystkich
    >pasów, także skrajnego lewego.

    Nie musi. Ale czasem moze byc trudny do zauwazenia przez trzy pasy :-)

    >Do ciężarówek nic nie mam. Jak widać cysterna zwinęła się nie
    >blokując
    >nikomu ruchu. To są duże pojazdy, trzeba im dawać więcej fory,
    >zwłaszcza na
    >rondach. Natomiast cepa w osobówce nic nie usprawiedliwia.

    Ale ja nie o wjezdzie na czerwonym, tylko o wjezdzie na skrzyzowanie
    jesli nie mozna z niego zjechac.
    Wykroczenie tak chetnie przez grupowiczow ganione .. a chcialbym
    zobaczyc jak by jezdzili gdyby wszyscy przestrzegali :-)

    >Zauważ, że ruszyłem sporo później niż mogłem :P

    O Ty zly, niedobry Ograniczniku przepustowosci skrzyzowania i Tworco
    korkow :-)

    A poza tym wcale nie - zielone sie zapalilo i ruszyles natychmiast :-)

    >Zanim
    >wjechałem na prostopadły tor ruchu dla innego kierunku, miałem już
    >wolny
    >pas, a przynajmniej możliwość ucieczki po lewej jakby się "coś"
    >wydarzyło.

    No, tak na styk. Jakby ta cysterne cos przyblokowalo, to tez bys stal
    i blokowal :-)

    J.