  • 21. Data: 2009-02-04 13:43:29
    Temat: Re: Kilka Zdjęć z Pleneru ślubnego w Grudniu
    Od: Mirek <m...@p...pl>

    On 3 Lut, 14:58, Niedzwiedz <n...@g...pl> wrote:
    > Jakoś tak mało fot sie tu widuje ostatnio
    > a ja reaktywowałem bloga wiec wrzucam kilka zdjęć i przygodę ze ślubu :)

    Ja się tam nie znam, ale mnie się podoba, zwłaszcza plener, ze
    szczególnym uwzględnieniem zdjęcia na dachu z PKiN w tle :D
    A najbardziej to Panna Młoda :)

    --
    Mirek

  • 22. Data: 2009-02-04 14:55:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Niedzwiedz wrote:

    > nie ma to jak po starej znajomości wbić nóż w plecy :(

    chyba reagujesz zbyt impulsywnie :)

  • 23. Data: 2009-02-04 16:16:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Niedzwiedz pisze:
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/2009/02/slub-kluch
    ojadow.html

    He, podobają mi się reakcje.
    Ale nie o tym. Zdjęcia jak zdjęcia - powiem inaczej - dlatego nie robię
    ślubów :) (tzn. robię ich bardzo mało). A już bloga na ten temat nie
    mógłbym pisać, bo mogłoby dojść do zbrodni i depresji :)

    Ale widzę inne zjawisko - pęd. Otóż liderzy rynku wymyślają styl, sposób
    pracy i to wszystko, co jest rozpoznawalne w danym czasie, a za chwilę
    pojawiają się kopie. Całe mnóstwo kopii skrzywionych kadrów, ultrawide,
    charakterystycznej dominanty, nadplastycznienia, winietowanego
    dramatyzmu i łamania podziału. Jeśli się jest liderem - okej - to styl.
    Ale jeśli nie...

    Myślę, że zaczyna się miejsce na rynku dla estetyki. Klasycznej estetyki
    podkreślającej piękno, bez różowych owieczek, fabryki młotów i podków, i
    rozsadzających tańców w stylu ''trotyl w godzinę zero'', za to w studio
    z bardzo świadomym światłem i tą nicią porozumienia z młodymi potrafiącą
    dotrzeć do dusz. Tylko to po pierwsze dla bardzo świadomych młodych, a
    po drugie jest wrogiem ilości czyli współczesnego rynku. Ale szczerze
    powiedziawszy, wlazłbym w to, choćby spróbować.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-02-04 17:25:00
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > Jakoś tak mało fot sie tu widuje ostatnio
    > a ja reaktywowałem bloga wiec wrzucam kilka zdjęć i przygodę ze ślubu :)

> [...]
    Może posłużę sie kuchenna analogią, z tą sesja to tak jak z domową
    drożdżówką, i rodzynka mozna trafic, i kawałek przypalonego spodu ;)

  • 25. Data: 2009-02-04 19:38:07
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    Hej

> [...]
    > charakterystycznej dominanty, nadplastycznienia, winietowanego
    > dramatyzmu i łamania podziału. Jeśli się jest liderem - okej - to styl.

    Trafiłeś w sedno, teraz liderzy organizują warsztaty fotografii ślubnej
    i fotoszopowania.
    Będzie więcej przewinietowanych krzywych kadrów w kolorze rozlanego kakao ;)

    Niedźwiedź - nie odbieraj w/w osobiście, podziwiam postęp jaki zrobiłeś
    w ostatnich 2-3 latach ale mam wrażenie że przesiąkasz ogólnym trendem
    kosztem budowania własnego stylu.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 26. Data: 2009-02-04 19:43:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kryhu pisze:

    > Trafiłeś w sedno, teraz liderzy organizują warsztaty fotografii ślubnej
    > i fotoszopowania.
    > Będzie więcej przewinietowanych krzywych kadrów w kolorze rozlanego
    > kakao ;)

    Spoko, liderzy charakteryzują się tym, że zawsze są o pół kroku do
    przodu. A jak już coś sprzedają, to zawsze brakuje tam tej maleńkiej
    śrubki, której nikt nie widzi, ale która przykręca procesor do radiatora :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem do karty pin: 1234 i teraz boję się, czy nie za prosty.../

  • 27. Data: 2009-02-04 19:45:32
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > rozsadzających tańców w stylu ''trotyl w godzinę zero'', za to w studio
    > z bardzo świadomym światłem i tą nicią porozumienia z młodymi potrafiącą
    > dotrzeć do dusz. Tylko to po pierwsze dla bardzo świadomych młodych, a

    jako przeciwnik studia... zgadzam się :)
    widziałem przepiękną sesję w studio moich znajomych, 80% emocji, 20%
    doskonałego światła. da się (czasami).

    przeciwnikiem studia jestem od zawsze bo tam jest z reguły trudniej
    wywołać to co można uzyskać w plenerze, dlatego kotleciarze kupują
    kolumienki na papierze i nie tylko.

    jestem również przeciwnikiem bezsensowności - nauczył mnie tego rektor
    mojej uczelni, gdy na projekt kalendarza uczelni przyniosłem efektowną
    acz pozbawioną głębszego sensu ekspresję graficzną;
    tego samego sensu nie widzę w kicz-plenerach gdzie młoda okłada młodego
    lub odwrotnie, lub gdy idą torami z walizką (już nie widzę, początki
    były żenujące, przyznam bez bicia).

    A pralki - cóż, gdyby to było jedno jedyne zdjęcie niedzwiedzia które
    widziałem..... - Na szczęście widziałem więcej jego prac :)

  • 28. Data: 2009-02-05 00:47:18
    Od: "Kalina" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Niedźwiedź - nie odbieraj w/w osobiście, podziwiam postęp jaki zrobiłeś w
    > ostatnich 2-3 latach ale mam wrażenie że przesiąkasz ogólnym trendem
    > kosztem budowania własnego stylu.

    Obawiam sie, ze to raczej "ogolne trendy" nie nadazaja za Niedzwiedziem:)
    Jakos nikt nie jest w stanie przyblizyc sie stylistycznie do slynnych
    "wklejanych golebi", muchy na torcie, czy Pana Mlodego bez glowy, ktore
    charakteryzuja styl niedziwiedziowy - jak dotad niepodrabialny.

    A kolory? To tylko kolory:)
    Jesli czyjs zdjeciowy power na nich tylko polega - oj biedny to power:)

    Ania Kalina
    --
    www.kalina-studio.com
    www.kalina-bez-studia.com

  • 29. Data: 2009-02-05 09:08:51
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Kalina pisze:

> [...]
    >
    > A kolory? To tylko kolory:)
    > Jesli czyjs zdjeciowy power na nich tylko polega - oj biedny to power:)

    ????? konkurencja aż tak dokucza ?????
    Podziwiam twoje zdjęcia, ale krytyka moim skromnym zdaniem chyba nie
    trafiona a przynajmniej na pewno nie do fotki panny młodej wychodzącej
    z auta i panem młodym odbitym w szybie. To klasyczne (w sensie
    doskonałości) zdjęcie...

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 30. Data: 2009-02-05 09:20:53
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > auta i panem młodym odbitym w szybie. To klasyczne (w sensie doskonałości)

    Warto tekst kilkukrotnie przeczytać i zrozumieć zanim coś się napisze
    ... a tak to tylko wstyd :)

    abpc