  • Data: 2012-06-22 16:31:51
    Temat: Re: Kilka HDRow z Montrealu
    Od: "ZubekPhoto " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alfred Frater <a...@p...com> napisał(a):

    > Nawet użycie filtru "cartoon" może mieć wielki sens ale tylko
    > w pewnych okolicznościach i na pewno wykonany z premedytacją.
    > A co najbardziej istotne to "cartoonizacja" ma przenosić treść
    > a nie gwałcić.
    >

    > Tu autor będzie się może bronił, że to celowa prowokacja
    > w celu wywołania tej właśnie dyskusji. Przytrafiło mi się
    > praktykować takie zachowanie. It's not a bug. It's a feature.

    nie prowokacja, nie feature,

    > Źle zrobione i trzeba nad tym jeszcze pracować a to poprawić. Knot.
    >
    > Czy nazwałem ZubekPhoto małpą? Cóż. Tylko przy założeniu,\

    Moge byc i malpa jesli poprawi ci to samopoczucie i pozwoli troche wyzej
    podniesc glowe, ale zauwaz ze gadajac z malpa znizasz sie do jej poziomu.

    Jakas szczegolna niechec wyczowam, ale moze sie myle i jest to twoja norma.
    Przepraszam za polski, nie mam slownika pod reka staram sie jak moge, zawsze
    sie cieszylem ze sie szkola skonczyla...Cale szczescie ze nie wymagaja
    doktoratu zeby aparat kupic, bo bym musial pinhole sobie sam zrobic ;)