    Date: Fri, 22 Jun 2012 04:09:40 +0200
    From: Alfred Frater <a...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kilka HDRow z Montrealu

    On 21.06.2012 19:28, ZubekPhoto wrote:

    > Bardzo przepraszam caluje w reke, mam ukleknac czy starczy?

    "Jasiu powiedz panu, gdzie pan, pana majstra może pocałować..."

    Poniżej w wątku dosadnie obnażyłeś swoją retorykę. I faktycznie, dalsza
    "dyskusja" z Tobą traci sens. Smuci mnie twój bardzo słaby układ
    immunologiczny na krytykę, bo sięgasz argumentów podobnych do
    przysłowiowej brzytwy i tonącego.

    Retoryka i argumentacja skądinąd dobrze znana. Pachnie politycznym
    bagnem. "Smutna pozostałość komunizmu." ROTFL

    Jesteś żałosny. Ty. Nie ci, którzy jednak Cię lubią.

    Nawet hobby musi być poletkiem do uprawiania buraków.

    Spróbuję własnych sił z HDR. Nie mam co prawda pomysłu jaką
    scenę chciałbym zaprezentować w tej technice. W każdym razie
    na pewno chciałbym pokazać, że w cieniach "ciasnoty intelektualnej"
    jednak coś jest... Nie zmuszaj się do ich obnażania. Znów przesadzisz
    i będzie oczojebnie i kolorowo.

    Zdrowia.

    --
    Afred Frater