  • Data: 2012-05-03 14:53:20
    Temat: Re: Kierunkowskazy na rondzie
    Od: Lort <b...@g...w.ua> szukaj wiadomości tego autora

    Kto: Gotfryd Smolik news Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 3 maj 2012, 13:25:35

    > [...]
    > [...]
    > W mysl *tego* (i tylko tego) przepisu, przeszkód nie widać.
    > Przypadki sa ze dwa.
    > 1. Ten w którym Tom wałkuje sprawę "bycia *na* skrzyżowaniu", zapis
    > wyżej nie zabrania konstrukcji która powiela to samo znaczenie,
    > więc również przyjęcie że C-12+A-7 sa już "na" skrzyżowaniu nie
    > wadzi postawieniu ich nie tylko na każdym "wlocie", ale również
    > po dwa razy na każdym "wlocie"
    > 2. A-7 występujacy osobno, dla wydzielonych jezdni:
> [...]

    Cóż, mogę się mylić, ale w mojej ocenie intencje "rozporządzeniodawcy"
    są na tyle jasne, że w obu przypadkach możnaby jedynie mówić o błędach
    w oznakowaniu. A że nawet źle postawiony znak jest obowiązujący, to już
    zupełnie inna sprawa.

    --
    Llort