  • Data: 2011-12-12 08:00:25
    Temat: Re: Kierunkowskazy na rondzie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-11 22:23, Ukaniu pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Pewnie, czyli jak mam rondo o promieniu małym to mam migać w jeden sposób a
    > jak np miałbym rondo o promieniu baardzo dużym, to inaczej?

    Na to wychodzi, ponieważ z natury rzeczy "ronda" (a raczej skrzyżowania
    o ruchu okrężnym) mają różną topografię itd.

    > Rondo nie jest magicznym wytworem

    Powyżej to napisałem.

    > a drogą jednokierunkową w kółko ze zjazdami po prawej.

    A to już prawdą nie jest, ponieważ nadal jest skrzyżowaniem.

    > A że teraz większość ma zmodyfikowaną organizację ruchu
    > to już inna para kaloszy.

    Nie wiem co masz na myśli pisząc "zmodyfikowaną organizację ruchu",
    niemniej należy stosować się do zasad ogólnych oraz oznakowania,
    co wydaje się być oczywistym.