  • Data: 2011-12-12 09:54:20
    Temat: Re: Kierunkowskazy na rondzie
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli dla samochodu i skutera są dwa pasy.

    zajebisty wniosek
    było tu już o automatycznym rozmnazaniu pasów ruchu
    czyli twoim zdaniem, dla 5 rowerów jadacych obok siebie, z "mojego" ronda
    robi się automagicznie rondo z 5 pasami - kuriozalne.

    >a co za tym idzie z wewnętrznego (czyli przy wyspie) skręcać w lewo nie
    >można.

    tu przeszedłeś samego siebie
    to może z tego wirtualnego "wewnętrznego" trzeba jechac prosto, a dla
    odmiany z "zewnętrznego" w lewo?
    czyli całkiem odwrotnie niz logika nakazuje.