  • Data: 2011-12-12 14:33:00
    Temat: Re: Kierunkowskazy na rondzie
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jc4nmh$19t$4@node2.news.atman.pl...

    > Powiedz mi w jaki sposob? Jade po rondzie bez wlaczonego kierunkowskazu
    > to znaczy ze bede jechal swoim pasem nawet i pincet razy dookola, jadac
    > na wewnetrznym pasie wrzucony prawy kierunek oznacza zmiane pasa na
    > bardziej zewnetrzny, na zewnetrznym prawy kierunek oznacza zjazd
    > najblizszym wyjazdem.

    Dokładnie, problem niestety w tym że co kierowca to swojska interpretacja
    tego dość dobrze opisanego w przepisach skrzyżowania.
    Znajomy podesłał mi link o wspomnieniach mądrzejszego chyba funkconariusza
    MO
    http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Jak_wl
    asciwie_jezdzic_po_rondzie,a,18035.html

    --