eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKierownicaRe: Kierownica
  • Data: 2018-10-25 03:15:44
    Temat: Re: Kierownica
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Szacun chociaz do troche innej jakosci jestem przyuczony. Wiesz gdzie jest blad?
    Fabryczny rzutnik z mocowaniem wymaga co jakis czas regulacji. Polega ona na tym ze
    stawia sie go na plycie traserskiej, ja uzywalem kola zamachowego, skreca te trzy
    wkrety do pozycji wyjsciowej i swieci na jakis punkt na scianie. Nastepnie przekreca
    sie to co jest mocowane do felgi o 180 stopni i przekreca rzutnik tak zeby zaswiecic
    w poprzedni punkt. Jesli te dwa punkty sie nie pokryja to nie da sie prawidlowo
    wyregulowac zbieznosci i innych katow. Najwieksza dokladnosc pomiaru jest wtedy kiedy
    wyregulowany na plycie przyrzad zaklada sie na felge i nie wymaga on doregulowania
    srubkami. W oryginalnym przyrzadzie wazne sa horagiewki zakladane na tylne kola. Punk
    zerowy na nich jest w takiej samej odleglosci od felgi jak os rzutnika. Sluza do
    ustawiania kierownicy do jazdy na wprost. Do regulacji zbieznosci uzywa sie jeszcze
    innych dwoch rozsuwanych ekranow kladzionych na ziemi. W okreslonej przez producenta
    odleglosci od osi kola podzialka odpowiada milimetrom zbieznosci. Sa jeszcze dwa duze
    ekrany do pomiaru kata pochylenia kola, kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. A skale
    na obrotnicy sluza do kontroli trapezu kierowniczego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: