eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKierownicaRe: Kierownica
  • X-Received: by 2002:a0d:fc45:: with SMTP id m66-v6mr70013ywf.0.1540430145353; Wed, 24
    Oct 2018 18:15:45 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:fc45:: with SMTP id m66-v6mr70013ywf.0.1540430145353; Wed, 24
    Oct 2018 18:15:45 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!e5-v6no2149248qtr.0!news-out.google.com!o27-v6ni11456qtk.1!nntp.goo
    gle.com!e5-v6no2149247qtr.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
    com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 24 Oct 2018 18:15:44 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pqqm15$f24$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.174.184;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.174.184
    References: <awp27v9i2mad$.tsvvepx43bef$.dlg@40tude.net>
    <pqfaj9$9v6$1@node1.news.atman.pl>
    <180dbjtvpt9zn.1w4s2b8hb5m2i$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <pqifh1$1rqc4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <pqihvg$1rsjo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1nj41ph5l2ye4$.1i64cuum3qp03.dlg@40tude.net>
    <pqjnc4$2c8et$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <pqjphh$p37$1@dont-email.me>
    <pqjtku$2cdaf$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5bcd8af6$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <pqlh0p$k59$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <pqo0f6$ccg$3@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <pqqm15$f24$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Kierownica
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 25 Oct 2018 01:15:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642146
    [ ukryj nagłówki ]

    Szacun chociaz do troche innej jakosci jestem przyuczony. Wiesz gdzie jest blad?
    Fabryczny rzutnik z mocowaniem wymaga co jakis czas regulacji. Polega ona na tym ze
    stawia sie go na plycie traserskiej, ja uzywalem kola zamachowego, skreca te trzy
    wkrety do pozycji wyjsciowej i swieci na jakis punkt na scianie. Nastepnie przekreca
    sie to co jest mocowane do felgi o 180 stopni i przekreca rzutnik tak zeby zaswiecic
    w poprzedni punkt. Jesli te dwa punkty sie nie pokryja to nie da sie prawidlowo
    wyregulowac zbieznosci i innych katow. Najwieksza dokladnosc pomiaru jest wtedy kiedy
    wyregulowany na plycie przyrzad zaklada sie na felge i nie wymaga on doregulowania
    srubkami. W oryginalnym przyrzadzie wazne sa horagiewki zakladane na tylne kola. Punk
    zerowy na nich jest w takiej samej odleglosci od felgi jak os rzutnika. Sluza do
    ustawiania kierownicy do jazdy na wprost. Do regulacji zbieznosci uzywa sie jeszcze
    innych dwoch rozsuwanych ekranow kladzionych na ziemi. W okreslonej przez producenta
    odleglosci od osi kola podzialka odpowiada milimetrom zbieznosci. Sa jeszcze dwa duze
    ekrany do pomiaru kata pochylenia kola, kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. A skale
    na obrotnicy sluza do kontroli trapezu kierowniczego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: