    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 31 Jan 2017 05:09:55 -0800 (PST)
    <o6ho6r$hah$1@node1.news.atman.pl> <o6ipa4$lts$2@node2.news.atman.pl>
    <o6iumj$p7t$1@node1.news.atman.pl> <o6j066$sk3$2@node2.news.atman.pl>
    <1txa9r7bku4lf$.awxn8hwg2b8c$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <1ae6dmkp3vvdw.1ib7lbb81gnry$.dlg@40tude.net>
    <8...@p...pl.invalid>
    <1xwyx9ccss1pv$.rzq0i24fvwbu$.dlg@40tude.net>
    <o6nr4q$ng4$2@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <1xebc7rwjgupz$.1nodjau7alzpq.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <6...@g...com>
    <4...@p...pl.invalid>
    <7...@g...com>
    <5890809b$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 31 stycznia 2017 13:18:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Moje swiatla tak daleko nie siegaja. Ale chyba podkrece.

    Ja mam ustawione tak że swieca normalnie jak mam nastawione na 1,5.
    Jak skrece na zero to swieca lekko za wysoko jak foka jest pusta.

    Ustawiam tak aby widziec odblaski dwu słupków, jeden dobrze drugi lekko na tle
    ciemnosci.

    > Troche watpie czy zobaczysz, niezbyt duzy, lezacy na jezdni,
    > nieoswietlony, o tym samym kolorze.

    Po autostradach zazwyczaj jade se spokojnie 90-100-110. Pare razy juz mi sie trafiało
    omijanie dziadostwa.

    > Ale nawet jak zobaczysz ... musisz szybko i zdecydowanie deptac, bo ze
    > 140 to droga hamowania ok 100m wlasnie ...

    No to wlasnie jest dyskusyjne :)
    O ile dla mnie jeszcze jazda w nocy tak szybko na swiatlach mijania jest na
    pograniczu filozoficznego akceptowania o tyle jazda we mgle juz nie, bo nie raz i nie
    dwa jechalem za szybko jak na widoczność ale po lewej smigali jacys ludcy sporo
    szybciej odemnie. No i teraz dylemat. Jechać tak wolno aby nie przywalić komuś czy
    tak szybko aby mi ktos z tyłu nie walnął...

    Dlatego myslalem ze jakis konsensus w watku sie pojawi a tu same pytania :)

    > Niemcy ponoc maja przepis, ze jechac mozna tylko tak szybko, jak
    > swiatla pozwalaja.
    > ... z wyjatkiem autostrad :-)
    >
    > W czasie mgly jak widac warto sie jednak dostosowac :-)

    Ogólnie mam wrażenie że ludzie zakładają że na drodze nic nie będzie bo przecież nic
    nie było przez ostatnie 300km i jadą szybko. :)