    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Date: Sat, 29 May 2010 19:26:41 +0200

    On Sat, 29 May 2010 19:21:15 +0200, Ivam
    <filipz@wytnij_to_prosze_poczta.fm> wrote:

    [...]
    > No nie ma i co z tego? Jest to czasami ryzykowne, czasami bezpieczne.
    > Ale tak czy siak mamy obowiazek trzymania sie prawej strony prawego pasa.

    Tylko że dziwnym trafem Pan Szybki Samochód co chce wyprzedzić
    lewym pasem zazwyczaj jakoś też zasuwa cały czas lewym pasem, zamiast
    jechać te swoje 150 km/h prawym pasem i zjeżdżać na lewy tylko w
    celu wyprzedzania.

    Obowiązek trzymania się prawej strony prawego pasa? Jak wszyscy
    to wszyscy, babcia też.

    Ale nie, zwykle jest Kalemu zajmować lewy pas źle, Kali zajmować
    lewy pas dobrze (bo jedzie szybciej). W 90% sytuacji na drodze
    w Polsce można legalnie wyprzedzać z prawej strony (bo poza
    miastem jak są 2 pasy to zwykle w formie drogi dwujezdniowej
    składającej się z dwóch jezdni jednokierunkowych, więc nie
    trzeba mieć 3 pasów żeby móc wyprzedzać z prawej).

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650