  • Data: 2010-05-29 21:38:18
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbowa? mnie zabiae!"
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > bo on ma prawo decydowac kto ile bedzie jechal lewym pasem;)

    nie musi i prawdopodobnie nie ma takiego zamiaru... wystarczy, że zadecyduje
    jak szybko on będzie jechał :D
    a ty albo dostosujesz się do aktualnej sytuacji na drodze albo bedziesz się
    wkurzał i postanowisz "ukarać miśka"

    zastanawia mnie jak to jest, że jeśli kali jechać za szybko to dobrze, ale
    jeśli efendi jechać za wolno, to efendi zła człowiek