  • Data: 2010-05-29 18:28:53
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbowa? mnie zabiae!"
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar pisze:

    > Teoretyzujesz na potrzeby dyskusji i praktyce niestety tak to nie działa.
    > Przynajmniej ja się nie spotkałem żeby jakoś bez ponaglania ci z lewego
    > patrzyli wstecz i zjeżdżali, raczej tworzą się coraz dłuższe kolejki na
    > lewym. Są tacy, a jest ich bardzo niewielu, co jadą prawym a na lewy
    > wjeżdżają wyprzedzać, i tacy, którym chyba lekarz lewy przepisał, i
    > obojętnie ile jadą, to zawsze lewym. Wjeżdżają też bezpośrednio na lewy
    > i z lewego skręcają w prawo. Codziennie to widzę na TT. Na trasie jest
    > to często widoczne, gdy taki z receptą jedzie już jego zdaniem tak
> [...]
    Ja mam inne doświadczenia, moim zdaniem jest lepiej niż gorzej.

    > Ale najlepsze z tego jest blokowanie kanionu przez kolegów
    > motocyklistów, bo przecież motocykliście wypada jechać kanionem, a że ma
    > być też bezpiecznie to najlepiej dreptać gdy stoją i jechać równolegle
    > gdy auta się toczą. Bo przecież wyprzedzanie jadących jest
    > niebezpieczne.

    Co masz dokładniej na myśli? Ironia? Uważasz, że prędzej ktoś w
    samochodzie zmieni pas gdy nie patrząc do tyłu gdy samochody stoją niż
    gdy jadą? Ja śmielej wjeżdżam pomiędzy samochody gdy stoją, gdy ruszają
    odpuszczam i wtedy staram się jechać środkiem pasa.

    --
    pozdrawiam
    Piotr