  • 1. Data: 2011-10-03 10:31:19
    Temat: Kiepski odkurzacz samochodowy przygarnę
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Już tu było sporo dyskusji na temat marketowych wynalazków do robienia
    szumu w samochodzie i wiem co one są warte. Ale parę razy miałem już
    sytuację, w której potrzebowałem pozbyć się luźnych paproszków, zanim
    wbiją się w dywaniki i myślę, że taki gadżet móglby znaleźć
    zastosowanie. Ale tylko pod warunkiem, że ktoś zdecyduje mi się go oddać
    za przysłowiowego browara :)
    A tak przy okazji - jak kiedyś nie znajdę lepszego zastosowania dla
    250zł, to se kupię coś takiego:
    http://allegro.pl/odkurzacz-samochodowy-blackdecker-
    pad1200-xj-i1833525338.html
    - co o tym myślicie?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-10-03 10:35:20
    Temat: Re: Kiepski odkurzacz samochodowy przygarnę
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-10-03 10:31, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > Ale tylko pod warunkiem, że ktoś zdecyduje mi się go oddać
    > za przysłowiowego browara :)

    A - zapomniałem, że na transakcję barterową mogę dojechać we wskazane
    miejsce na terenie Miasta Stołecznego (DC).

    Mail w stopce.

    --
    Krzysiek Niemkiewicz - kn[at]post.pl
    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------

  • 3. Data: 2011-10-03 11:09:13
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > http://allegro.pl/odkurzacz-samochodowy-blackdecker-
    pad1200-xj-i1833525338.html
    > - co o tym myślicie?

    Myślę, że to wyrzucenie kasy. Po pierwsze nie napisali nic o mocy, a aby ten
    odkurzacz miał moc zbliżoną do taniego workowego na 230V to musiałby przy
    tych 12V ze 100A prądu ciągnąć z zapalniczki! A tam zdajesie jest max 10A.
    Odkurzacz słaby będzie.
    Poza tym ostatnio kupowałem odkurzacz do domu i z tego co się zorientowałem,
    cyklony mają mniejszą siłę ssącą od tradycyjnych przy tej samej mocy. Tanie
    cykolny zapychają szybko filtr tracąc siłę ssącą, drogie są dobre, ale
    drogie :-) Do samochodu pewnie kupiłbym najtańszy workowy "market" tylko, że
    wtedy wymagane jest oczywiście zasilanie 230V.

  • 4. Data: 2011-10-03 13:13:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 03 Oct 2011 10:31:19 +0200, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
    napisał(a):

    > http://allegro.pl/odkurzacz-samochodowy-blackdecker-
    pad1200-xj-i1833525338.html
    > - co o tym myślicie?

    Nie raczyli podać mocy silnika. Sprawdź i nigdy nie kupuj czegokolwiek co
    ma mniej niz kilkaset (min. 500) W.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2011-10-03 13:25:12
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 3 Paź, 13:13, Jacek Maciejewski <j...@o...pl> wrote:

    -pad1200-xj-i18335...

    > Nie raczyli podać mocy silnika. Sprawdź i nigdy nie kupuj czegokolwiek co
    > ma mniej niz kilkaset (min. 500) W.

    Jesli gniazdo zapalniczki jest zabezpieczone bezpiecznikiem 10A, to
    max co tam mozna podlaczyc to 120W (140 przy pracujacym silniku, czyli
    zasilaniu ~14.5V)

    WS

  • 6. Data: 2011-10-03 14:11:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/10/2011 09:31, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] wrote:

    > sytuację, w której potrzebowałem pozbyć się luźnych paproszków, zanim
    > wbiją się w dywaniki i myślę, że taki gadżet móglby znaleźć

    Masz Merca 300SL, który zabierasz na zloty?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2011-10-03 14:20:15
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-03 10:31, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > A tak przy okazji - jak kiedyś nie znajdę lepszego zastosowania dla
> [...]
    Za 250 zł kupisz naprawdę dłuuuugi przedłużacz do którego podłączysz
    domowy odkurzacz którym odkurzysz, a nie tylko "będziesz odkurzać". I
    jeszcze zostanie na piwo po robocie i to na kilka sesji :) A na luźne
    poparoszki dobrze sprawdza się taki wałek do "odkłaczania" ubrania.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 8. Data: 2011-10-03 23:02:10
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-10-03 13:25:12 niejaki WS napisał:
    > Jesli gniazdo zapalniczki jest zabezpieczone bezpiecznikiem 10A, to

    jak sie nic nie zmienilo to tam zawsze bylo 30A

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2011-10-03 23:03:20
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-10-03 10:31:19 niejaki krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
    napisał:
    > Ale tylko pod warunkiem, że ktoś zdecyduje mi się go oddać
    > za przysłowiowego browara :)

    jak mi sie uda dojechac do waw w przyszlym tygodniu i nie zapomne go zabrac
    to bede mial jeden

    #
    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2011-10-04 08:30:30
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-10-03 23:03, p0li pisze:
    > T->Dnia 2011-10-03 10:31:19 niejaki krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
    >
    > jak mi sie uda dojechac do waw w przyszlym tygodniu i nie zapomne go zabrac
    > to bede mial jeden

    o, to będę czekał na info!

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!