  • 1. Data: 2011-10-03 13:37:16
    Temat: O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Witam
    własnie muszę opłacić ko lejny rok OC i okazuje się, że moja składka poszła
    w górę o ok. 17%,
    niby mam zniżki 60%, ale wzrost, aż o tyle mnie sie nie podoba.
    Dlatego pozwalam się zadać pytanie jak w temacie...
    pozdr.
    gr

  • 2. Data: 2011-10-03 13:42:50
    Temat: Re: O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-10-2011 o 13:37:16 GR001 <sweetek001 <wp.pl> napisał(a):

    > Witam
    > w?asnie musze op?aciae ko lejny rok OC i okazuje sie, ?e moja sk?adka
    > posz?a
    > w góre o ok. 17%,
    > niby mam zni?ki 60%, ale wzrost, a? o tyle mnie sie nie podoba.
    > Dlatego pozwalam sie zadaae pytanie jak w temacie...
    > pozdr.

    Ja tam co roku płacę więcej, chociaż wartość mniejsza i brak szkody (OC+AC)

  • 3. Data: 2011-10-03 13:44:36
    Temat: Re: O ile zdo?a?o wam OC w ci?gu ostatniego roku?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-03 13:37, GR001 pisze:
    > Witam
    > w?asnie musz? op?aci? ko lejny rok OC i okazuje si?, ?e moja sk?adka posz?a
    > w g?r? o ok. 17%,
    > niby mam zni?ki 60%, ale wzrost, a? o tyle mnie sie nie podoba.
    > Dlatego pozwalam si? zada? pytanie jak w temacie...

    Zapytaj tych co wszelkie podatki ustanawiają.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-10-03 13:45:01
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > w górę o ok. 17%,
    > niby mam zniżki 60%, ale wzrost, aż o tyle mnie sie nie podoba.
    > Dlatego pozwalam się zadać pytanie jak w temacie...

    Zaproponowano mi dokładnie taką samą wysokość składki. Mbąk
    Wiem z dobrze poinformowanych źródeł, że idąc do lokalnego przedstawiciela
    dostanę jeszcze 10 % mniej... :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 5. Data: 2011-10-03 14:19:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lewis,

    > Zapytaj tych co wszelkie podatki ustanawiają.

    Co to ma do rzeczy? Jedyny podatek, który wzrósł w tym czasie to VAT.
    O jeden punt procentowy co daje wzrost cen o ok. 0.8% a nie o 17%.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-10-03 14:19:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > niby mam zniżki 60%, ale wzrost, aż o tyle mnie sie nie podoba.
    > Dlatego pozwalam się zadać pytanie jak w temacie...

    Mi co roku podwyzszaja o ok. 12%, tez przy 60% znizkach.
    Tez mi sie to nie podoba, ale i tak nigdzie taniej znalezc nie moge.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2011-10-03 14:22:44
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > niby mam zniżki 60%, ale wzrost, aż o tyle mnie sie nie podoba.
    > Dlatego pozwalam się zadać pytanie jak w temacie...

    Fraza-klucz "zniżka marketingowa". Często po pareset złotych. Niestety
    żeby dostać dobrą ofertę trzeba co roku zmieniać ubezpieczyciela. Bez
    sensu? Owszem, ale tak to realnie działa.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 8. Data: 2011-10-03 14:26:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Co to ma do rzeczy? Jedyny podatek, który wzrósł w tym czasie to VAT.
    > O jeden punt procentowy co daje wzrost cen o ok. 0.8% a nie o 17%.

    Wystarczy żeby z wiadomością o wzroście VAT podnieść sobie ceny na
    "wszystko", nawet gdyby nie wiele wspólnego miało to z ich rzeczywistym
    powodem.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-10-03 14:38:24
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    GR001 wrote:

> [...]
    > poszła w górę o ok. 17%, niby mam zniżki 60%, ale wzrost, aż o tyle
    > mnie sie nie podoba. Dlatego pozwalam się zadać pytanie jak w

    podrozalo 5%, mbank.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2011-10-03 14:52:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lewis,

    > Wystarczy żeby z wiadomością o wzroście VAT podnieść sobie ceny na
    > "wszystko", nawet gdyby nie wiele wspólnego miało to z ich rzeczywistym
    > powodem.

    Ale to nie wina ustalających podatki tylko warunków rynku.
    Ubezpieczenie jest przymusowe i tylko walka między ubezpieczycielami
    decyduje o ich cenie. Jak ubezpieczyciele się zmówią (czego im nie
    wolno, ale co z tego), to siły nie ma.

    Poza tym - ubezpieczenia nie sa objęte podatkiem VAT - o ile mnie
    skleroza nie myli.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl