-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kiedy wymieniać amartyzatory? i jakie częsci?
Date: Fri, 21 May 2010 11:59:48 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 16
Message-ID: <ht5lin$8lr$1@news.onet.pl>
References: <4bf63dde$0$19182$65785112@news.neostrada.pl> <ht5h85$oj9$1@news.onet.pl>
<ht5jga$dpq$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274435991 8891 213.17.193.243 (21 May 2010 09:59:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 09:59:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282276
[ ukryj nagłówki ]
>
> Te testy mozna sobie w buty wsadzic. W moim przypadku nigdy nie pokrywalo
> sie ze stanem faktycznym. Amortyzatory z 200k przebiegiem wg. tych maszyn
> osiagaly sprawnosc na poziomie 70%, a samochod prowadzil sie jak osiodłana
> świnia. Nawet ostatnio porownywalem organoleptycznie. Stary mozna bylo
> jedna reka bez wiekszego oporu dobic "do dna" - nowego ciezko bylo
> docisnac jedna reka do polowy - oczywiscie ich stan tez okreslano jako
> "DOBRY".
> Zasade mam prosta, max 100kkm i komplet do wymiany.
>
Pisałem przecież że nie zawsze sie to sprawdza. Zakładam jednak że w
większości przypadków daje prawidłowy wynik. Jakby tak nie było to nie
stosowano by tej metody na przeglądach. I nie chodzi mi o dokładność co do
procenta ale zakres, czyli stan dobry, dopuszczający, do wymiany.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.10 12:08 DoQ
- 21.05.10 12:17 J.F.
- 21.05.10 12:19 J.F.
- 21.05.10 12:21 J.F.
- 21.05.10 12:22 DoQ
- 21.05.10 12:23 DoQ
- 21.05.10 12:24 Agent
- 21.05.10 12:24 DoQ
- 21.05.10 12:25 Agent
- 21.05.10 12:29 Agent
- 21.05.10 12:31 DoQ
- 21.05.10 12:34 PepedB
- 21.05.10 12:35 Agent
- 21.05.10 12:36 J.F.
- 21.05.10 12:37 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu