  • Data: 2002-05-08 21:19:45
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządekz IRCnetem?
    Od: Jarek Hirny <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I stało się tak, że miab napisał(a):

    > Udostepnianie zasobow uczelnianych na rzecz podatnikow ktorzy
    > na nia loza jest jej zasr... obowiazkiem.(jezeli tak zadecydujo owi
    > podatnicy)

    Fajnie! To ja nie zdaję na informatykę, w końcu zasr.... obowiązkiem (że
    użyję tej samej poetyki) MIMUW-u jest mnie przyjąć, prawda? No bo płacę
    podatki, a jak, więc musi mi swoje zasoby uczelnia udostępnić. Ludzkie też,
    jak mniemam.

    > Uczelnia nie ma swoich pieniedzy.

    Ciekawe, ciekawe. A czyje one są, jak nie jej?

    > Nie potrzebuje zadnych dowodow jako ze wszystkie pieniadze
    > ktorymi dysponuje uczelnia sa wlasnoscia podatnikow.

    Skarbie drogi, w momencie w którym wpłacasz je Urzędowi Skarbowemu
    przestają być jakąkolwiek twoją własnością, a stają się majątkiem skarbu
    państwa. Który roby z nim to, co w granicach obowiązującego prawa, wolno.

    > A mnie i kazdemu podatnikowi(i tylko nam) wszystko do owych
    > zasad i dlatego dostep do IRCNetu jest prawem jezeli tak ustali
    > podatnik.

    No dobra, a ile tych podatków zapłaciłeś w zeszłym roku? jesteś pewien, że
    starczyłyby one na samo kupno serwera, nie mówiąc o opłaceniu
    administratora, kosztów administracyjnych, prądu, łącza i jeszcze tysiąca
    innych rzeczy? Gardłujesz, jakby właśnie tak było; a, wnioskując z
    mentalności i argumentacji godnych co najwyżej "zbuntowanego" nastolatka,
    jest zupełnie inaczej.

    --
    Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666