  • Data: 2002-05-08 21:09:16
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?
    Od: "Tomasz Wroblewski" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Zietara" <t...@s...net.pl> naprodukował(a) co następuje:
    > Nie widzę powodu, dla którego popularność usługi miała zmieniać jej
    status
    > prawny.
    Czemu prawny? Chodzi mi raczej o to, że jeśli świadczysz usługę, która
    cieszy się ogromną popularnością to _nie w pożądku_ jest blokowanie
    dostępu do niej np. nieparzystym IP bez sensownego powodu.

    > Ktoś musi podejmować decyzje. Wolałbyś komitet czy może od razu skargi
    do
    > NSA?
    Kto by to nie był i tak nie chciałbym zostać odcięty bez powodu.

    > O, to, to. I to nie tylko kwestia cierpliwości, ale raczej IMHO narzutu
    > pracy. Jakby przy każdym wyskoku ircop miał pisać do abuse i czekać na
    > odpowiedź...
    Ale skoro abuse samo zgłasza się do ircopa...

    Proponuję EOT.

    Avis