  • Data: 2002-05-08 23:15:17
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 May 2002 21:06:56 +0000 (UTC), Aguirre <-...@t...pl>
    wrote:

    > własnością administratorów lecz uczelni. Władze uczelni z reguły
    > nie mają pojęcia, że ich infrastruktura jest wykorzystywana
    > do celów niezgodnych ze statutem a administratorzy zamiast pracą
    > na rzecz swego pracodawcy zajmują się pierdołami.

    ICKJ?!?! Gdyby nie władze różnych uczelni, prawdopodobnie
    miałbyś dziś w Internecie głównie strony o zarabianiu kasy,
    trochę innego WWW i kilka czatów. Popatrz sobie, gdzie są
    największe ftp-y z mirrorami, gdzie jest spora ilość
    newsserwerów, gdzie są ircservery, serwery czasu, gdzie były
    pierwsze listy dyskusyjne i masa innego stuffu. Tak się składa,
    że nie wszyscy myślą tokiem rozumowania godnym psa ogrodnika.
    Ale rzeczywiście to może być trudne do objęcia przez niektóre
    rozumki.

    > A jeśli osobom zarządzającym uczelniami coś zaświta,
    > to zazwyczaj formalnie zakazują tego rodzaju dzialności.

    Czy mi się wydaje, czy Ty masz te osoby za bandę głąbów żyjących
    we własnym sosie? Każdego mierzysz własną miarką?

    > Niewłaściwe finansowanie a przez to nielegalne utrzymywanie
    > jednej z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci jest
    > niewątpliwie ważnym problemem polskiego internetu.

    Problemem polskiego Internetu jest banda łosi, której, tylko
    dlatego że płacą swojemu providerowi, ewentualnie jeszcze
    dlatego że płacą podatki, wydaje się, że wszystko powinno być
    poukładane wedle ich widzimisię...

    Żegnam pana...

    r ,,przepraszam, nie zdzierżyłem''.
    ________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    p l u k w a z o n e s u p p o r t t e a m