  • Data: 2002-05-09 14:42:33
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządekz IRCnetem?
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Więc Wed, 8 May 2002 16:59:31 +0000 (UTC),
    miab <m...@s...pl> pisze:

    > Udostepnianie zasobow uczelnianych na rzecz podatnikow ktorzy
    > na nia loza jest jej zasr... obowiazkiem.(jezeli tak zadecydujo owi
    > podatnicy)

    Nie prawda. Idź jako zwykły obywatel do jakiejś szkoły i sprobój
    wejść za sale gimnastyczną sobie poćwiczyć... ;) Już to widzę...

    > Nie potrzebuje zadnych dowodow jako ze wszystkie pieniadze
    > ktorymi dysponuje uczelnia sa wlasnoscia podatnikow.

    Ależ szkoły mogą prowadzić jakąś działalność. W tym świetle
    powstałe przychody (które są zwracane do Min. Ośw.) równowarzą
    koszty związane z ircd (na przykład). I co? I nic. As wypadł
    z rękawa, bo nie ma jak powiedzieć że straty? ;) No - nie ma.

    > Uczelnia musi udostepniac swoje zasoby na zasadach jakie
    > ustali dla niej wlasciciel czyli podatnik.

    Nie. Władze szkoły.

    > A mnie i kazdemu podatnikowi(i tylko nam) wszystko do owych
    > zasad i dlatego dostep do IRCNetu jest prawem jezeli tak ustali
    > podatnik.

    A wyobraź sobie, że później ircd się przenosi gdzie indziej, dla
    dotychczasowego ircd automagicznie kasuje się C:line / N:line ...
    A z tego Twojego 'ircd_do_ktorego_mam_prawo' robi się kolejny
    samotny serwerek... A na przeniesionym (na ktorym równie automagicznie
    się zrobiły wpisy do ircnetu) masz info, że trzeba płacić 100pln/miesiąc.

    Jak bardzo gul by Ci strzelił? Jeśli ciągle jesteś za 'bo mam prawo',
    to chciałbym zobaczyć jak strzela Ci po takim info; ten w/w gul.

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak Choose life, choose scene!
    <b...@t...one.pl> > S y m p h o n y 2 0 0 2 <