  • Data: 2002-05-08 21:06:56
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?
    Od: "Aguirre" <-...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Zietara" <t...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnadcloe.m66.tarhim@chruptak.studio.net.pl...

    > Czy sugerujesz, że jeżeli prowadzę stronę o hodowli psztymucli i nie jest
    > ona dostępna dla ludzi wchodzących z nieparzystych IP (bo takie mam hopla
    > artystyczne, nieparzyste IP źle wyglądają w statystykach), to ktoś może
    mnie
    > za to pozwać? Jeżeli nie, wytłumacz dlaczego ircnet ma być inaczej
    > traktowany.

    To może ja spróbuję wytłumaczyć.
    Twoja strona o hodowli psztymucli (skądinąd bardzo miłe stworzonka ;)
    jest _twoja_ i możesz z nią robić co zechcesz.
    Systemy informatyczne wykorzystywane do udostępniania IRC nie są
    własnością administratorów lecz uczelni. Władze uczelni z reguły
    nie mają pojęcia, że ich infrastruktura jest wykorzystywana
    do celów niezgodnych ze statutem a administratorzy zamiast pracą
    na rzecz swego pracodawcy zajmują się pierdołami.
    A jeśli osobom zarządzającym uczelniami coś zaświta,
    to zazwyczaj formalnie zakazują tego rodzaju dzialności.

    Niewłaściwe finansowanie a przez to nielegalne utrzymywanie
    jednej z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci jest
    niewątpliwie ważnym problemem polskiego internetu.

    Aguirre