  • Data: 2002-05-06 23:16:10
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?
    Od: "Tomasz Wroblewski" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Zietara" <t...@s...net.pl> naprodukował(a) co następuje:
    > Czy sugerujesz, że jeżeli prowadzę stronę o hodowli psztymucli i nie
    jest
    > ona dostępna dla ludzi wchodzących z nieparzystych IP (bo takie mam
    hopla
    > artystyczne, nieparzyste IP źle wyglądają w statystykach), to ktoś może
    mnie
    > za to pozwać?
    A co powiesz na blokadę nieparzystych IP na usenecie? Albo NASK delegujący
    domeny w/g tych kryteriów?

    > Jeżeli nie, wytłumacz dlaczego ircnet ma być inaczej traktowany.
    Wydaje mi się, że głównym powodem mogłoby być rozpowszechnienie ircnetu -
    stał się on dla wielu ludzi bardzo ważną usługą internetową. Dlatego
    uważam, że nikt nie powinien zostać pozbawiony dostępu do niego z powodu
    czyjegoś "widzimisie".

    To tak ogólnie. Inna kwestia, że ircopi muszą się sporo namęczyć aby
    utrzymać sieć w porządnym stanie - botnety, klony, ataki DoS. Mają też
    prawo stracić cieprliwość...

    Avis