  • Data: 2002-05-07 21:57:51
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządekz IRCnetem ?
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Aguirre" <-...@t...pl> wrote in news:aaj6rl$541$1@news.tpi.pl:

    > Czy władze uczelni,
    > której pracownikami są IRCopowie wiedzą czym zajmują się
    > jej pracownicy (administratorzy) w godzinach pracy ?
    > Czy władze uczelni mają swiadomość tego, że serwery
    > przeznaczone do wspomagania prac naukowych, badawczych
    > i dydaktyki są wykorzystywane jako _prywatne_ zabawki
    > grupki użytkowników ?

    A napisz list (nie e-mail) do dziekana czy rektora uczelni, to
    będziesz wiedział. U mnie na uczelni jest zakaz używania IRCa i MUDów
    (o chatach ani słowa ;-) ).

    > Dlaczego budżet Państwa - czyli podatnicy - są zmuszeni
    > do sponsorowania prymitywnej rozrywki grupki pasożytów ?

    Mam spore wątpliwości, czy władze uczelni wiedzą _dokładnie_ do
    czego służy sprzęt... Inna sprawa, że studenci chcą go zwykle do
    cvreqół wykorzystywać...

    --
    *****\