  • Data: 2002-05-07 21:59:00
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządekz IRCnetem ?
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak wrote:

    > Przecież w każdej szkole idzie dostać narkotyki.
    > Dzieciaki uczš się od starszych kolegów najgorszych
    > nawyków - przeklinania, picia, palenia, narkotyzowania się...

    Tak, moj kolega uzaleznil sie od LSD wlasnie w szkole,
    teraz musi codziennie rano robic sobie zastrzyk z LSD w
    galke oczna, inaczej juz nie dziala...

    > Wiesz jaka się zrobi dopiero afera, jak za irc będzie trzeba
    > płacić? Ty lepiej nie zaczynaj - bo skoro chce się kogoś
    > zabić za głupiego opa, to za placenie może być jakaś grubsza
    > afera w stylu zmiana rzšdu, czy powstanie, partyzantka, bojówki...

    Pomysly placenia za IRC przypominaja mi genialny pomysl
    placenia tantiem przez ISP autorom stron WWW. Obawiam sie,
    ze na tych platnych serwerach siedzieli by tylko ich wlasciciele :8)
    Ale pamietajcie - dajac cos za darmo _tworzycie komunizm_.
    Wezmy na przyklad tych cholernych komuchow, wystawiajacych
    na komuszych serwerach free software. Zgroza...

    P.S. IRC to pikus, ja bym opodatkowal World Wide Web - powiedzmy
    0.05 PLN za wejscie na strone... a najlepiej to zamknac ten caly Internet,
    przeciez przynosi same straty...

    --
    SHADOUT: well-dipper, a Fremen honorific.